drömmar *yuk*

Japp helt otroligt jag har nu nästan sovit 2 hela nätter irad :D me so happy happy!! YAAY!!
MEN som vanligt när jag får nån tur i mitt liv så får det nån konsikvens... och i detta fall har jag nu drömt 2 ggr om Honom.. *suck* och inatt drömde jag att jag lurkade inne på facebook och han kom online och POFF så dök chat rutan upp och han skrev till mig.. och jag kände hur hjärtat bultade i drömmen och pulsen var i 180.. jag jag visste inte vad jag skulle svara.. och precis när jag tänkt ut nå bra åh svara så vaknade jag... :(  och nu ikväll så satt jag och lurkade på fejsan ( som vanligt då lol) och gissa vem som kom online om inte?!!.. Eh.. JO!! Han..  och jag kände hur paniken kom.. och tänkte shit shit shit tänk om han skriver till mig vad gör jag då??? men nej det gjorde han inte.. *gutted* visste väl det men innerst inne så hoppas man ju.. Mitt hjärta skriker fortfarande efter honom.. även fast jag försöker glömma honom.. men det går inge vidare.. vette tusan vad det är för i vanliga fall skulle han va lika glömd som gårdagens lunch för mig.. och med mitt Doris minne så tycker jag att det e ganska lustigt hur han kan vara så fastbiten innanför mitt pannben??? jag menar jag fick ju ändå det jag ville ha av honom sist jag var över ( och nej inge snusk nu era snusk hummrar) Jag hade drömt länge om att få kyssa honom och det fick jag ju så igentligen så borde jag ha kommit över honom lätt då jag är sån.. men denna nisse går fasen inte... Jäkla skit och dynamit... jag vill verkligen inget annat än åh komma över honom och gå vidare.. men varje gång jag ser hans namn dyka upp nånstans.. typ på tvn eller nån film eller tidning what ever så stannar mitt hjärta,,, eller varje gång jag ser att han är online på fejsan så kan jag inte andas... VAFAAN är det för jävla fel på mig????  kan inte nån bara banka mig i skallen så kanske han försvinner??!! och kanske blir det en sån där moteffekt så jag får tillbaka mitt närminne :D
Nej nu blir det mer Moonlight.. mmmmm mike St John *slurp*


I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Ill shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
Ill get home early from work if you say that you love me.

Didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.
Ill shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
Ill get home early from work if you say that you love me.

Didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?
Feelin all alone without a friend, you know you feel like dyin.
Oh, didnt i, didnt i, didnt I see you cryin?

I want you to want me.
I need you to need me.
Id love you to love me.
Im beggin you to beg me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.

Kommentera här: