Sweden Hits Gütersloh & Block 5 AGAIN!!!

he he he japp då har man spenderat ytterligare en helg hos dom underbara boysen på block 5.. och vilket jäkla äventyr.. dra mig nånstans.. har levt på adernalin hela jäkla helgen.. Okay so here goes the story this time..  Som ni alla läste i mitt förra inlägg.. så fick jag spendera hela natten på Tradera för å få tag på biljetter ner till sthlm.. och nog fick vi dom alltid hehe,,, Okay Linda kom över efter hon jobbat eller nått fick låna en väska stor nog för å ha som "handbagage" av min snälla granne... sen när vi packat klart så masade vi ner oss på stan... Saker skulle handlas och fixas innan vi skulle kliva på tåget.. och jamen självklart drogs vi in på bolaget av nån mystisk dragnings kraft.. vi tänkte att några cider ska väl inte va farligt och sen gick vi ner och väntade på tåget.. *suck* redan på stationens toalett började vi smygdricka.. och sen kom tåget och vi fick tag på 2 platser brevid varandra tack vare en mycket vänlig själ.. Sen var det kört.. vi smög in på toaletten även på tåget och drack.... och drack... och fulla vart vi.. och sen japp.. sen var det försent.. vi vart på tok för fulla och vi spelade musik och dansade och jaa ni kan ju tänka er resten....


Japp.. så det slutade med att vi sitter i resturang vagnen pissfulla och snackar med nån liten 15 åring som bara skrattade åt sina egna skämt.. WTF??!! (O.o) aja hur som helst scary as hell var han ialf..
Sen slut stationen sthlm... vi hade missuppfattat flygbuss helvettet totalt och det skulle inte gå nån förns typ kvart i 5 på morgonen och klockan var typ kvart över 11.. jahaa och vad ska vi gör nu då? spö regnande gjorde det i sthlm och vi fylle hungriga som monster vinglar in på donken.. dom stängde precis så vi fick i oss några cheese burgare och sen var det kört.. vi flydde runt som tattare för å leta efter ett varmt ställe och krascha på.. vi smög in på ett hotell och satt där i ett hörn som 2 nötter *lol* och vi väntade och väntade... hur kallt och blött och hemskt som helst.. men till slut så kom tiden inne och vi klev på buss helvettet... och kom fram till Skavsta... där fick vi vänta 6 timmar på å få checka in.. + att vi åt världens dyraste frulle AB.. 200 spänn!!! för 2 jävla sketna grek sallader.. ( dom är dyra dom där grekerna lol) och 2 flaskor vatten... *huvva* aja sen somnade vi på golvet bara pladask.. och sen fick vi äntligen 2 minuter tidigare än den sagda tiden fick vi checka in och där satt vi och vänta och vänta och så helt plötsligt så börjar det tjuta och dom ropade i högtalarna att en brand hade utlöst i lokalen och vi var tvugna och gå ut.. FFS varför kan det aldrig gå smidigt när vi ska resa???!!!
och så står vi där allihopa och väntar på att brankåren ska komma och jag då fru smidig AB tänder en cigg.. EN CIGG!! FOR THE LOVE OFF GOD.. ironi JAAAA det e brand i lokalen och jag tänder en cigg... aja tillsagd vart jag ialf HAHAHAHA... får inte röka här bla bla bla... okay okay chilla mannen tänkte jag och lydigt släckte jag den.. ;P och efter en kvart kanske fick vi komma in igen och sen en halv timma senare TYP klev vi på planet... nu var det äntligen ON LIKE DONKEY KONG!!!  på planet fick vi för oss (som vanligt) lite bus.. vi lekte Tallibaner.. ;D + att jag råkade spräcka min B-H... *suck* fråga ej hur för det vet jag inte hahahaha....



ialf.. det e ju jag och wifey i ett nötskal ;P och resan gick väl smidig antar jag.. däckade ganska kraftigt.. som vanligt.. hahaha jag sover jämt när jag flyger.. vet inte varför.. och sen efter 1.40 mins var vi ÄNTLIGEN framme.. åååh underbara syn Weeze flygplats... och inte en snö fläck på marken och solen sken... och den stinkande luften.. lol trodde väl aldrig jag skulle sakna den... Tyskland luktar verkligen ikke gott alltså...



Kvart över 2 på eftermiddan kom vi ialf fram.. och det första vi gjorde var och snygga till oss lite.. vill ju som gärna inte skrämma slag på dom stackars tyskarna... sen drog vi mot baren och fick i oss nått å äta och hehe självklart dricka.. och där satt vi i över 5 timmar och drack.. och drack.. och sen fick Linda nån nippran att dom hade glömt bort oss lol och vi kollade upp buss till ammsterdam.. ja jösses.. och jag levde på ren illvilja efter att ha varit vaken i över 2 dygn...  men halv 8 dök dom upp.. Lille Craig och Dinkle..  


och en 2 timmars biltur senare kom vi äntligen fram till underbara armé basen i Gütersloh.. och vi hade kram kalas hihi och sen.. JAPP u guessed right.. TAKE A BOOZE ON.. det vart en hej dundrande välkommen tillbaka fest för oss.. Fancy hat party och beer bong... :D





Japp sen var det dags för dom söta små pojkarna och gå å lägga sig för dom skulle ju erhm.. upp tidigt och jobba.. LOL woopsie.. och vi som bara skulle ha en "liten" välkommen tillbaka fest.. men så vart det ju ikke.. MEN IALF.. Craig fick för sig att nu jävlar ska det jäklas lite.. så han ber mig följa med honom och han går mot dinkles rum.. inte tänkte jag längre än så... och öppnar hans dörr.. mumlar nånting om att jag ska hålla koll på Dinkle så han inte sitter på facebook hela natten.. ERHM,, okay tänkte jag och plötsligt PUTT och jag flyger in i dinkles rum och Craig stänger dörren och där står jag som ett jäkla spån.. kan nästan med 80% säga att jag tror att Craig tom låste dörren... *den jäveln* och jag då som är sån "expert" på å ljuga eller å ens följa på en jäkla lögn sätter mig som ett spån i Dinkles soffa.. han klär ju då av sig och lägger sig i sängen... och frågar.. ska du verkligen sitta där hela natten för å se till att jag inte går in på facebook???!!! erhm.. erhm... erhm... det e Craigs order är det enda jag får fram... ööh??? okay säger Dinkle.. och sen vart det en sån där pinsam tystnad och så klappar han med sin hand på sin säng och säger come here.. och jag kunde känna hur hjärtat mitt fastat uppe i halsgropen.. de var nu eller aldrig.. om jag bangade nu skulle jag aldrig förlåta mig så jag gjorde det.. jag klädde av mig och kröp ner och han omfamnade mig och jag kan helt ärligt säga att om jag hade dött den natten hade jag dött lycklig.. jag var världens lyckligaste tjej på denna jord... och det var så mysigt sååå.. <3
Sen klockan 10 nästa morgon vaknar jag av att nån ropar ROOM EXPEKTION!! jag slår upp ögonen och tittar mig omkring och undrar WTF vart fasen är jag nånstans??!! och hör sen dom där orden.. och jag tänker bara shit shit shit shit shit shit vafaan gör jag nu?!?!! va sjutton skulle stor cheferna säga om dom öppnar dinkles rum och där ligger jag i mina underkläder i hans säng?!! erhm.. inte bra alls.. jag flyger upp ur sängen tittar mig omkring klär på mig fort som faan och röjjer upp hans rum på 3 röda och gömmer mig sen bakom hans dörr ifall dom skulle öppna... stod där som ett spån i 10 ungefär.. sen var det tyst ute i korridoren och jag försiktigt försiktigt öpnnade dörren och kikade ut.. ingen var där och jag fort som faan kutade häcken av mig till mitt rum och stängde in mig där... sen kom Craig vid 12 slaget och säger att nu ska vi ut och handla inför kvällen.. WOHOO lätt.. vi gjorde oss i ordning och for iväg... tog mig och linda 1.5 timma LOL stackars craig den stackars fick vänta.. men jag menar det var inget litet matcenter vi snackar om här... och alkoholen är ju inte av denna värld.. och den vill vi ha och åååhhh den måste vi smaka.. ååh titta där åh nej men va söt och etc etc.. jaa u get the point.. sen till slut så var vi klara och vi for tillbaka till blocket och packade upp allt och drog sen och duschade och gjorde oss i ordning.. och eftersom vi inte hade en fön så använde jag mig av en handtork som fanns vid toaletten.. lol här leker man MacGyver ;D tager det man finner så att säga..  och vi satte igång där runt 4 och supa... och sen kommer det.. Tack vare lille Craigs klantighet vart vi påkommna... då menar jag riktigt jävla BUSTED!!! och vi vart utkickade ifrån block 5.. BUT don´t cry for us.. lol.. Vi packade våra saker och drog till en Mongolisk all you can eat and drink buffe.. hehe myyycket farligt... där hade vi det super skoj och vi drack och vi fånade oss och pojkarna lärde sig ett nytt svenskt ord.. "källar pappa" det tyckte dom var jätte skoj så det sa dom hela kvällen ;D.. OCH TAM DAMM Jag var super modig och bjöd ut dinkle på en cigg och vi stod där ute och rökte bara han och jag och så YAAAYY FUCKIN WOHOOOO han kysste mig och jag trodde jag skulle braka ner i backen.. jag kunde inte känna en enda liten kroppsdel alls i min kropp.. jag tordes knappt andas.. jag var så rädd att jag supit så mycket att jag somnat och inte ens märkt det.. men ikke då.. så var inte fallet.. utan joda det var på riktigt.. jag fick min första efterlängtade kyss och det var såååå mysipys så.. <3



Sen runt 11 draget var vi alla så runda under fossingarna så vi drog.. ( kan faktiskt erkänna att jag har nog inte sett så mycket alkohol nånsin för den lilla notan vi faktiskt fick) tror allt som allt gick på runt tusen lappen och då var vi runt 8 pers som drack.. ( och vi snackar om britter nu) lol
Taxi tillbaka till basen och då hade folk varit på som skållade troll på sina telefoner och dom hade tagit in gentjänster från både höger och vänster för å få in oss igen och så vart det.. vakterna tittade åt ett annat håll medans vi smögs in på block 5 igen... LOL kan ju gissa att mitt och lindas hjärtan var uppe i halsgropen AB där... och vi fortsatte och partajja där tills 2 snåret då det började bli liiiite för mycket.. men ialf.... så kan det ju bli... ;) jag var tvungen och väcka herr Sovande Dinkle som hade somnat i Stuarts säng för Stu ville sova där själv.. och han ville sova i min säng.. INTE MIG EMOT om jag säger så.. hehe och det var så mysigt så tills ALLA kom och störde.. lol ena efter den andra kom in och jävelskap hit och jävelskap dit... men det var mysigt så länge det varade <3 ( fråga mig inte hur vi lyckade sova sådär... ) för jag vet inte ;D

<3

Japp... Lördag... Vi alla gjorde i ordning oss och jaa hehe drack lite och sen drog vi på bowling.. :) fast jag och frugan spelade biljard istället... det var mysigt å få umgås lite med henne själv sådär även fast dom alla var i närheten... och jaaa hon vann alla 3 ggr MEN det var bara för att jag klantade mig alla ggr igenom att få ner den vita bollen *suck* måste verkligen träna mera på biljard.. jag brukade vara riktigt duktig.. Sen efter biljarden (bowlingen) skulle vi dra tillbaka till blocket för å PARTAJJA!! och Linda smögs in med Laura och Heapy och mig gömde dom i Jim Jams bagage lucka..  där flög jag runt som en jävla ping pong boll för den där mannen kan tame tusan inte köra bil... och japp.. hehe in bakom hela basen släppte dom äntligen ut mig.. aahhhh luuuuft.. hahaha dom hade visst ropat på mig när jag låg där men hade inte jag hört utan det enda jag hörde var SHIT WEV KILLED EVEY!! och sen ropade dom på mig 2 ggr till och då hörde jag det och svarade och då hör jag dom säger.. phuuu thank god ur alive.. we tought wev killed u.. LOL bless dom där alltså.. så jäkla söta.. Sen var party´t igång och vi drack och drack och dansade och jaaa... jävlade runt.. ( ska inte gå in på exakta detaljer)




Japp.. Alla däckade där runt 3 tiden (tror jag) jag Sutty och Loompy satt uppe och drack tills 7:30 AM hahaha jag minns inte ens hur fasen jag ens kom in i min pyjamas och hamnade i min säng ;D och Sutty däckade på soffan i en mycket konstig posetion.. hahaha bless him :D vaknade senare av att folk ramlade in i vårt sovrum.. hahaha först sutty han kom och la sig i min säng.. sen kom scott i råttan och hehe sen kom resten.. lol


Japp... Söndan... Vi drog och bowlade igen.. hehe jag lyckades med 3 strikes faktiskt.. och det var faktiskt en mysig söndag.. jag och dinkle flörtades lite men INGET hände..lol så få inga ideér.. sen var det dags och smuggla in oss igen och det gjorde i Dan´s lille bagage lucka.. både jag och linda.. vi gjorde en Swedish Human orogami... ett ben där.. en arm hit.. ett huvud dit.. etc etc.. hur roligt som helst.. för att va helt ärligt så minns jag faktiskt inte så mycket av vad vi gjorde sen efter bowlingen men jag skulle chansa på att vi alla gick och la oss.. hahaha vart ju inte direkt mycket sömn under helgens bravader... Sen kom den hemska måndagen och vi skulle åka hem.. Craig och stu skjutsade ut oss till flygplatsen och vi kom väl dit runt 1 tiden på natten och flyget hem skulle inte gå förns 10:30 tisdag morgon.. seeeegt som faaaan kan jag medge att det var.. men vi satt på internet en stund.. sov en stund gick upp och käkade vid 5 snåret där och sov en stund till och sen var det dags och gå ombord...


och sen kämpande vi häcken av oss å få tag på en tågbiljett då vi blivit snuvande på minuten av nån tattare på tradera.. *gruffel* och sen 4 gick tåget upp till östersund.. USCH säger jag bara.. både jag och Linda bara kände hur vi inte ville kliva av... är så less på denna stad.. men nu är det ON.. nu ska vi flytta ner till sthlm till och börja med och sen får vi se vart vi hamnar.. Själv önskar jag ju att jag hamnar i manchester med Dinkle och Wifey i Leeds med hennes lille Craig ^^ men only time will tell ey??

"Youv changed.. I dont reconize u anymore.. I thought u were my friend.. im disapointed at u"

Scott i råttans line så stört skön.. oh btw nu är Wifeys älskling på tv... Magnum P.I... kan nån vara rar och berätta för mig vart Tom selleck är snygg nånstans??? O.o

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

AAAAAAA hahahahaha ASGRARV!!!

så bra blogg!!



Instämmer på allt :)

& saknar alla där borta!!



Craig <3, Stu, Dinkel,

Scott i råttan-SKÖNING,

Liam,heapy & Laura, Sutty, Goose,

jay- grottmannen LOL...

haha



O ja vi ska bort & jaaa vi love them long time



haha magnum är ju hottie a`la 80 tal :P

2 Kickan:

skriven

Gud vad mycket du skriver,och vilka härliga bilder du lägger ut... man blir lite småsugen att hänga på nångång.. :)

Kommentera här: