Vad ska man säga?!

Det är konstigt hur ens hjärna kan fungera igentligen.. ena sekunden är man JA JA JA JA och sen andra NEJ NEJ NEJ NEJ...  Jag var hemsk igår.. låg och kunde inte sova... och tänkte att jag skulle Klippa alla band med alla mina vänner och bekanta... tom mitt älskade block 5... Radera mig ur alla folks liv.. Skulle va hjärtkrossande men det skulle gå över från båda parters bekostnad..  Jag bara känner nu när jag är så nere och bläää att jag drar ner dom i skiten oxå och det vill jag inte :( dom betyder allt för mig och det sista jag vill göra är å såra dom eller få dom å må dåligt...MEN eftersom dom är mina vänner så vet jag att dom skulle aldrig till låta mig göra det.. åh allra minsta min fru... hahhaa She would hunt me down til the end of the world... hon skulle hitta mig vart jag än gömde mig.. tror hon har planterat in nån radar chip i mig eller nått.. faan hon kan hitta mig på mils avstånd.. O.o det var ju som när vi var på blocket senast och jag gömde mig i ett rum ( minns nu inte vilket det var) men iaf det finns huuuuur mycket rum som helst och den dära vettu hon ropade 1 gång jag svarade inte och sen POFF dörrjäveln öppnades och där står hon.. HUR I HELA?!!!! aja nej det gårs sig inte alls.. jag kan försöka men hon kommer hitta mig och då kommer hon skälla på mig och det vill jag ikke.. den kvinnan kan vara allt bra läskig hon... *eek*  hahha hon må se ut som en lite kattunge men faan hon morrar som en tiger... (>_<)

Jahaa jaa.. Jo men goda nyheter.. fick lite inside info idag om ett jobb jag kan söka på i GBG för dit e nu vart vår kosa styr oss.. Bort från tråkiga östersund och hej hej till Roliga Göteborg.. hahaha man får ju dialekten så fort man bara säger Göteborg.. ;D hur komiskt som helst.. Aja strunt samma... Sen är det bara och tok jobba spara pengar och sen.. sen är det bai bai sweden and hello world.. för då ska jag ut på ett riktigt äventyr med min underbara älskade vän och fru... ååh vad jag är lycklig att jag har henne.. och det jobbigaste är att jag vill säga det till henne varje gång jag ser henne men jag kan inte.. men jag tror hon vet inners inne hur jag känner... hon är ju trots allt min Yin... och den enda som faktiskt kan ta mig för den jag är.. och tar allt elakt jag säger med en nypa salt och en rejäl klackspark och bara skrattar åt mig.. och säger emot om det så skulle bli för mycket och det är helt underbart.. sen att det tog mig 22 år och hitta henne för vi firar nu 3 år i sommar :D är det värt.. hade väntat yttligare 22 år på å finna henne om jag visste att jag skulle få spendera mitt liv med en sån underbar vän som hon!!

Pratat med några ifrån block 5 ikväll och dom alla frågar när vi kommer tillbaka.. aaww dom är för underbara... ååh håller tummarna att vi kan fara nu i slutet av april.. saknar dom så.. <3

Titta vilka stiliga herrar <3  Kimble.. Jay.. Stu och Lille underbara Scott












ps.. jag vet att Kimble ser ut som en pingvin på hans ensam kort.. men han är ju trots all en liten pingvin... hahaha har sett hans mag slide på bubble wrapper sliden ;D men stiliga är dom allihopa<3

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

hihi alltid lika rolig blogg :)



& dom dära tankarna , om dom kommer & knackar på någon mera gång, så är de bara att be dom dra dit peppern växer... FÖR de kommer aldrig på frågan!!! Vi har alltid varann honeypie. . & då delar man smärta också... Vi skrattar oftast så vi grinar, men även dessa dagar då vi båda är i tankarnas land, lååångt borta.. men de är de vänner är till för!!

& jaaaa I WOULD HUNT U DOWN WOMAN!! So dont u even go there ;)

näää utan Nytt kapitel wohoooo!!



dom är så fina grabbarna!! & scott sötnöten :)

dinkel är ju rolig han LOL..



Love u too honey bunny my yang



XXXXXXXXXXXXXX

2 Elin:

skriven

hejhej :D

vill du ha mer besökare på din blogg? isf gå in på denna sidan å följ istruktionerna de e helt gratis å man kan få mkt mer läsare



http://www.viraltrafik.se/?xxelinxx



<3

Kommentera här: