var ett tag sen :P

Jahapp.. vad ska man säga? hahaha fick order av frugan och blogga.. var ett tag sen jag gjorde det..
Sjuk är man *suck* jädrans pollen säger jag bara... är riktigt jobbigt men det e väl så vissa får fira in våren, med kliande ögon och rinnande nos.. I lördas var det ESC helt fel låt vann.. men det är ju som vanligt! Jag hade hoppats på
Portugal, Malta Bosnien-herzegovia eller va sjutton landet heter.. eller Tyskland.. Förvånadsvärt bra ifrån tyskland iår måste jag säga.. att använda sig av Dita Von Teese var ett smart val! hon är ju trots allt den vackraste kvinna på denna jord...
Bor hos mina föräldrar nu i en vecka... Dom har dragit iväg med husvagnen och behövde kattvakt.. Felicia och Moa.. vilka lustiga katter måste jag säga.. hahaha Felicia kan appotera hur roligt som helst och Moa är en riktig hejjare på åh prata.. ;D
Nästa helg blir skoj! för på lördag fyller Ero-sennin ( jens) år och på kvällen är det crusing i stan :D och en kompis till mig ska försöka få tag på en bil vi kan cruisa runt i.. hur coolt som helst..

Suck hatar östersunds vetrinärer.. hundra år innan dom ringer tillbaka... ( Moa går på P-piller) och dom har skrivit sån kass beskrivining på hur länge hon ska äta pillrerna så nu måste jag fråga dom om det..

Ja hmm.. det e rätt roligt hur vissa människor inte kan fatta att vissa saker är över! har man sagt 2 ggr att det inte finns en chans att det kan bli vi 2 igen då tycker man ju att folk borde förstå och lämna en ifred.. men ikke så nikke då... fortfarande så hör han eller hans kompis och familj av sig *suck* ska bli skönt åh komma härifrån.. börja på en ny kula...

Nä kanske dags och göra sig i ordning... har skola om en timma...

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

oj... Vi måste träffas så kan du berätta!!

ville träffas i helgen, men då har du fullt upp :P



Pössss

2 Tonårsliv by Leonora - Back in the game again:

skriven

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

3 Evey:

skriven

Till Linda : ängelen min jag har inget uppbokat på fredag kan vi inte träffas då? sätta oss nere i badhus parken eller nått med några kalla cider eller så? pusselipussssss



Leonora: tack så mycket.. och detsamma till dig...

jo tack allt är väl med mig förutom att jag fortfarande är dunderförkyld och pollen allergin gör inte saken bättre ;) själv då??

Kommentera här: