Vroom Vroom

Igår var det Crusing i stan.. åh de stod härliga till kan jag ju säga.. dom underbara damerna stod och skimrade i regnbågens alla färger.. vackra glansiga och späda damer.. hohaa säger jag bara.. först for vi upp på travet där det var som nån samlings plats och sen for vi runt runt runt hela östersund hihi och sen på slutet så åkte vi ner till österängs parken där dom hade fixat ett rockabilly band som spelade live <3 och det var hur mysigt som helst :D
Själv åkte jag runt i en röd vacker Impala.. åh hon var så fiiiiiiin *dregel dregel* och det var 50 tal musik så långt örat kunde nå.. mmm önskade att kvällen aldrig skulle ta slut.. men men det e ju snart dags igen :D powermeet here i come!









Kommentarer:

1 Stefan Falkelind:

skriven

Ja jag märkte att det var nåt pågång igår. Såg ju dig svissa förbi några gånger. Vad himla skoj att du ropade. blev avis på dig.

2 Kickan:

skriven

Fasen vilken fräsch blogg du har skaffat!! :)

Btw,så var jag också ut i lördags..



Kram på dig!

Kommentera här: