Done Done Done.. *Yatta*








Japp.. Nu var jag äntligen klar med min gammla lägenhet.. :) allt är väck och den är städad..
Igår Packade vi ner allt ifrån lägenheten ner till förrådet.. fick hjälp av Wifey ♥
och gabbi.. tack gode gud för det säger jag.. annars hade det tagit mig evigheter och få ner allt..
Idag var det bara för lilla mig och kliva upp i ottan.. Pingstkyrkan skulle komma och hämta min gammla soffa...
*znark* tro mig att jag absolut INTE kände för att kliva upp efter att först inte kunnat somna och för att jag satt uppe halva natten och kollade på True Blood säsong 2.. O.o den serien e verkligen skum.. men man kan som ändå inte sluta titta på den hahaha..

Kl 9 kom dom iaf och hämtade soffan och det var bara för lilla mig att sätta igång med och tömma lägenheten på alla tusen soppsäckar och påsar och möbler jag inte skulle ha kvar och traska ner med det till sopprummet.. tappade räkningen efter att ha sprungit ner 16onde gången.. att jag kan ha haft så mycket skit O.o helt otroligt!! säger jag bara.. men efter 6.5 timma så är nu lägenheten i det skick det var när jag flyttade in :D
Badrummet skiner och köket är strålande och glänsande rent.. jag är duktig jag bara jag vill ^^

Sen var Mor min snäll idag efter att vi bråkade en sväng i köket idag.. hon fyllde på min internet dosa så nu har jag internet igen WOHO!
klarar verkligen inte av åh va internetlös.. tack gode gud så är min ängel en sån raring att jag fick låna hennes dator igår ♥ tack gummsan du är en riktig hjälte!

hahaa ja jag måste ha varit en rolig syn idag när jag gick igenom staden med en resväska i höger hand och sen en blomma ( ikl kruka) i höger handen hahaha :D det e ju som sånt man bara ser på tv ju!!

Efter jag kommit hem slängde jag mig direkt in i duschen.. jag svär.. vattnet var fasen svart :O
så nu har jag helt nybäddad säng som väntar på mig hihi härligt härligt de ska bli..

planerade på att inte röra mig ur sängen förns efter kl 1 i morgon men det sket sig..
måste upp vid 9 tiden boho *snyft snyft*
min kropp är helt mörbultad känns det som.. fingrarna gör ont och mina under armar är alldeles svullna..
:( poor me *LOL* not.. hehehe

Kommentarer:

1 Din Mamma:

skriven

sämst att pingskyrkan fick ta soffan

2 syster:

skriven

hoppas verkligen att mamma och Per har räddat möbeln jag skulle få (;

Kommentera här: