Soft weekend..

 

 

He he he Nej faktiskt inte ;D Denna helg har jag varit " a Saint" var hemma i fredags och läste andra boken i twilight serien ( japp jag läser en bok chockerande eller hur?)  boken är så spännande att jag kunde knappt slita mig ifrån den.. men led av migrän samtidigt så jag var tvungen och ge upp och gå åh lägga mig och duna..

 

Lördagen har bestått av mig flängandes runt som ett skållat troll.. Han som skulle tagit över min lägenhet fuckade ur och ringde och sa att han inte kunde ta den längre.. SMIDOFIX! och då efter att han redan dumpat sina möbler i lägenheten.. *znark* det e ju jätte snällt och sätta mig och min ängel i knipa efter allt vi gjort för han!

 

Aja som tur så kirrade ängelen det där så hennes kompis ska förmodligen ta över den :D tur hon kan fixa saker... Så lördagen slutade med att jag och Wifey låg i soffan och tittade på film.. :) riktigt sådär mysipys hihi

 

oh btw..

Svar till "Din Mamma" som komenterade mitt förra inlägg här på bloggen..

Nej du inte Sämst alls att Pingstkyrkan tog soffan.. tvärtom.. dom var så tacksamma så över den.. det är mer än vad man kan säga om vissa andra..

 

Svar till Syster min... Möbeln står fortfarande kvar så den har dom ikke räddat :( *sowwie*

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

Men nu har det väl äntligen ordnat sig va?



ha de gött gumman!

Kommentera här: