Long time no blogging

Oj oj nu va det läääääänge sen jag bloggade *fy skäms på mig*
Har varit lite halv hektiskt här hemma..

G for in på Rehab ( ÄNTLIGEN!) och jag vart satt på hundvakt åt 2 hundar första veckan..
Georgie och G mammas hund Moses.. det va rätt jobbigt då Moses aldrig hade sovit borta förr så han va ju orolig och väääääldigt skällig första dagarna.. första natten va hemsk! fick typ 3 timmars sömn och va som en zombie..
dom andra dagarna gick bättre men fick som allt i allo en 17 timmars sömn på en veckas tid tsk tsk inte bra..






Andra veckan va det bara jag och gullegrisen så det va skönt :) han är en sån underbar vovve och jag har tyvärr låtit garden min ner och släppt in denna underbara voffsing in i mitt hjärta och det kanske inte är det smartaste då jag kommer få säga hejdå när jag väl flyttar.. kommer bli jobbigt men så är det ju tyvärr...

Tyvärr är det ju nu påsk och en massa röda dagar här i England så detta betyder att G kommer komma hem tidigare än planerat.. ( redan i morgon) så det e ju lite blandade känslor nu när jag vant mig i att va hemma själv och trivs rätt bra med det..
Har sökt på jobb idag 2 st.. 1 på en film affär ( vilket jag hoppas på mest) och det andra på RSPCA ett hem för övergivna katter och hundar..

Och om 8 dagar far jag ner till London.. får träffa J äntligen! har inte sett han sen hans födelsedag vilket va i slutet av Januari.. Stannar i 5 dagar och har jag tur får jag chansen att se en skymt av det bröllopet som är mellan Prince William och hans fästmö Kate?! ( tror jag att det är ops lol)
Sen ska vi gå på London zoo.. vilket jag ser mest framemot.. älskar zoo och speciellt på våren för då är ju alla bebisar ploppade så man kanske får chansen att se några av dom :D

Sen sitter jag och räknar ner dagarna till den 19 juni! längtar så jag skulle kunna explodera!!
kommer bli så kul så kul :D :D

Mycket har hänt i mitt liv på sistonde..
fick reda på att min barndoms kamrat tagit livet av sig och 3 dagar senare fick jag veta att min Mormor gått bort..
visst vi kanske inte hade den bästa relationen men det gör ändå ont i hjärtat och själen :¨(
aldrig roligt att förlora nån i sitt liv..

Och nu vill jag oxå passa på att önska alla
EN GLAD PÅSK >:D
Detta är vad jag kallas riktiga påsk ägg ^^

Kommentera här: