Nu e det dags..

Japp packar och står i.. Nojjan har äntligen gått över dock va det inte lätt.. Fick inte ut den lön jag skulle så det har varit ett jävla bråkandes och tyvärr vann dom denna gång men sista ordet är icke sagt! Js kompis fru är advokat och vi ska gå så långt det går at gå med detta.. en massa lögner och påhitt har kommit upp om mig så det ska klaras ut!! Och att bli anklagad för saker som inte e sant e aldrig kul.. så nu e det ful handskarna på!! Men så nu ska jag inte tänka nå mer på det för nu är det ungefär 24 timmar tills jag står på svensk mark och väntar på arlanda express till centralen.. Och denna helg kommer bli så kul så kul så.. nyser fortfarande som en tok men jag är inte förskyld så inge läskiga bakterier finns som tur är!! men det e bara jävligt drygt.. men men så får det va.. nästan packat klart bara lite smått som ska ner och nu medans jag minns de så må jag leta upp min adapter för svenska uttag.. och pussa extra mycket på mina bebisar.. kommer sakna dom som tusan ♡♡

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Men whaaat?? Berätta allt för mig sen!!
Vad tusan pågår där ??? Har dom inget LAS där borta! Man har inte rätt att behandla anställda hur som helst!! O prata Skit om sin anställde?? WTF! Proffessionellt!
Aja vi ses snart o då vill jag höra allt!!
xxxxxxxx

2 Lisa:

skriven

Ge dej inte Eve! Vafan klart du ska ha betalt för de timmar du jobbat!

Kommentera här: