Amazing Weekend ♦

Torsdag 30/8/12

 

06.30am

piip piip piip alarmet går... sov inge vidare alls natten innan så jag visste inte om jag ville döda telefånen eller mig själv.. ugh vill inte kliva upp.. sängen är varm och det är kallt ute och sängen är mysig.. hade min man brevid mig och båda pälsbollarna vid mig med så det va ju inget som lockade att kliva upp och sätter mina fossingar på kallt golv,,,

 

06.45

Jag släpade mitt feta arsle upp och in på badrummet för att spräcka spegeln med mitt trötta ansikte och hår som såg ut som Tina Turner slickat i en elkontakt ( somnade med blött hår) aldrig att rekomenderas men men... Slickade på lite Make-up så jag inte skulle skrämma hela morgon bussen och Heathrow flygplats.. eller bli nekad att komma ombord på SAS flygplan hehe...

 

07:00

Packa det sista och försökte platta till håret en anning så jag inte skulle se ut som nån gravid Afganhund som rymt.. 

 

07.30

Kramar och pussar hejdå till min familj och gick mot bussen men stanna till på bankomaten för att ta ut lite slantar så jag kan växla på Arlanda.. bussen kom nästan direkt så det va ju bara ren tur för det regnade  :( 

 

07:55 Sitter där på bussen och känner hur jag nickar till flera gånger och PANG! off to the land off nodd.. hehe vaknade upp 2 stopp ifrån flygplatsen!! Stackars Indie bruden brevid mig såg livrädd ut... Tror jag använde mig av henne som huvudkudde  *ops* hon va så liten så hon måste ju ha tänkt WTF denna stora godzilla kommer närmare och närmare... o... oh.. on nooo hon mosar mig!!! och... och.. Är det där dregel i hennes mungipa??? oh god plz let it not get onto me!!! 

 

09:00

Kliver av bussen känner mig helt slut som artist.. och frussen tar mig runt och försöker hitta ingången till flygplatsen.. tar mig in i hissen och up we go... kommer upp till Departures.. THANK FUCK FOR THAT! är det nått jag hatar är det Heathrow flygplats.. vilket jävla rövhål till flygplats... måste man ha trehundraelva olika departures eller 150 olika våningar??! är så svårt för en liten stackars Jämte som absolut inte har nå lokalsinne whats so ever.... :( kommer ju alltid vilse... 

 

09:30

Checka in väskan och går ut och tar min sista cigg innan det e dags för att bli molested med kläderna på av snygga securitys.. och hade jag inte tur denna gång då.. tog av mig bältet och byxorna stannade uppe och föll inte ner som en annan gång jag for.. och denna gång var jag inte heller tvungen att gå in på body search då alarmet gick om mig.. ( var bara min BH som ville ha lite extra uppmärksamhet) när jag och J for till ÖSD förra sommarn... Utan problem gick jag vidare och gick och köpte frulle.. va hungrig som en svältande Älg!! Och min gate skulle inte öppna förns 10:30 så jag hade en timma på mig att bara dryga runt..

 

10:30

Går mot gaten och hopplar på flygplanet :) Here we go!!!

10.55 

Vi tar av och Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz jag är död mot världen.. Snarka nog högt för när jag vaknade stirrade en hel del.. WOOPSIE!! my bad sorry... hehe

14:00 ( svensk tid) Landa vi och jag råkade visst gå vilse först och hittade inte alls vart jag kunde hämta min väska men tillslut så.. Arlanda va konstigt nog extremt tomt (O.O) *WTF* kändes lite spökligt först men efter jag gått igenom passkontrollen och letade upp express tåget så förstod jag vart alla människor var... *suck*

Jomen visst serru tror du inte att det var ett flertal hundra som stod i kö för att få biljett.. tog en kölapp och väntade snällt..

4 minuter kvar innan tåget skulle gå mot stockholm var det äntligen min tur! köpte min biljett och med väskan över axeln sprang ( ja jag vet chockerande) jag mot tåget och flög igenom dörrarna som sakta stängdes och jag kände mig som Indiana Jones när jag seglade emellan dörrarna som en inte allt för grasiös svan...

Satte mig  och oxå detta tåg ( iaf den vagn jag satt på var nästan tom) O.O wtf har hela sthlms invånare gått upp i rök eller finns dom i london tros för Olympiska spelen och paralympics???

15:00

Var jag ÄNTLIGEN på Centralen och var tvungen att ta en snabb cigg och gick och mötte Linda :D

Efter en stor efterläntande kram gick vi ( som vanligt) in på larryn för en välförtjänt Pint..

Och självklart pressenter skulle utdelas :D :D :D 

Lilla Elise fick en special body jag och J gjort till na.. med Quoten "No body puts baby in a corner"

Mesta dels för att jag vet hur mycket Linda älskar och avgudar den filmen men oxå en hint för den plågande hon utsatte mig för dom 2 gånger hon tvingade mig och se den ;) 

och sen självklart ett par söta HK boots så hon inte får kalla fossingar nu till vinter :D

 

Efter det va det en sväng på glasbanken här ska firas med skumpa nam nam..

och vi for ut till fridhemsplan till lägenheten vi fått låna av snälla Chrilles syster..

Lägenheten va så dinki men ack så söt.. och skitmysig.. riktigt sådär hemma mysig.. hade lätt stannat där längre ;D

Efter det drog vi och åt.. ÅH MUMS.. jag åt en Filé mignon black n white.. och hade en kall stor stark till :D

 

Okay jag ser inte så glad ut men det tog sån tid tills maten kom hahaha och min efterlängtande BEA SÅS!!!

Sen drog vi upp till lägenheten och där lekte jag med bubblor 

 

YAY BUBBLES *0*

Efter vi klätt om oss och kletat på krigsmålning for vi mot Stockholm Stadium :D

När vi väl kom dit va det tyvärr lite strul.. vi hade råkat få med oss avbeställnings biljetterna istället för självaste biljetterna så det vart lite skrik och panik men efter en massa NEO Andersson i The matrix goes Girl with the Dragon tattoo Lisbet Salander hade vi fått tag på dom riktiga biljetterna och vart inscannade och vi tog en plats som va rymmlig nog att vi inte skulle bli påtryckta bakifrån av skrikande fjortisar

och vi först lyssnade på förbandet Marina and the Diamonds.. USCH vilken hemsk musik måste jag säga.. det va fruktansvärt dåligt och massor av folk var det oxå.. 33000 människor läste jag senare..

och Expressen kom och interjuvade oss oxå.. så det va ju lite kul.. DOCK som vanligt kan dom aldrig stava mitt namn rätt.. :( men dom fick iaf till mitt efternamn och bara det är ju chockerande...

 

 

Och sen började Konserten och det va Magiska 1.45 minuter kan jag medela! Bästa konserten jag varit på!




Han är ju inte lite snygg *0*


Alla Hade sina Band på sig och det va så läckert 


 

 Efter konserten var vi super sugna på och gå och sätta oss på en pub och bara chilla men eftersom ingen av oss hade direkt mycket sömna i kroppen så var vi så Sluck att vi nästan somnade gående så vi for hem..

Skönt med en lite tidig natt oxå så man är pigg resten av helgen så man inte sover bort dom hehe

när det kommer till mig och Linda var vi kung på att sova.. och sova lite till utan någe problem ;)

 

Fredag

vaknade upp och tittade ut.. YAY not... det pissregnade!! :(Men vi sket i det och begav oss ut ändå.. Modig vi var haha Käkade China buffé och massor av Sushi.. Dock var det inte en sån trevlig upplevelse då Linda fick en utskällning för att hon lämnade riset på sushin.. men hallå hon betalade för att få käka buffé så då betyder det ju att hon får äta hur mycket hon vill.. och vill hon inte är limbollad risklump så behöver hon ju inte det.. Jag tror dock det va nå fel på karln.. det verkade som att hjulet snurra men hamstern va död.. för han va otrevlig mot mig med!! ASSHOLE!!! 

Efter det drog vi in till centralen och gick runt i spöregn och hade shopping tur hahaha Fy faen va blött och kallt det vart..och plasskig om fossingarna vart jag med :( så det lät sådär sqosch sqoch när jag gick..

va inne på Buttricks och vart tillsagda att inte ta kort WTF?! va det löjligaste jag hör... men det sket vi i hahaha REBELLS FROM 1984 ^^

 


och letade kläder tills jag tror ögonen ploppade ut.. men tillslut så hittade jag nått oxå.. tog bara en sån fantastiskt tid.. 

käkade middag och mötte upp med sötaste Sara.. för ikväll skulle det bli party party..

Men hon är ju inte lite snygg den här pinglan *nom nom*


Ibland är jag lycklig lottad att få spendera kvällen med dessa 2 pudingar!!! 


Linda snygg like always. I look more like Shamoo has escaped waterworld!!


Sara Sitter där som en Charlies Angels.. Jag körde på Diego från Ice Age hihi


Drinkar i Stora Lass!!

 

Lördagen

Klev upp.. huvudet kändes tungt men det va dags att packa och städa efter oss.. för Linda skulle fara hem och vi hade en fika dejt med Lisa och hennes karl... :) 

Så vi städade och packade och kastade soppor och begav oss mot Centralen.. där åt vi god lunch 

Grillad lax med burburr eller nåt sånt hette det.. MUMSiGT värre..

Efter det vid 1 tiden kom Lisa och.. och.. och... hmm... Jag och namn.. och det värsta är att jag läser hennes blogg ofta oxå så jag borde veta hans namn.. Matthias?? micke?? CRAP kan svära på att det är nått på M!

Iaf skit trevligt hade vi tyckte jag iaf.. va lite nojjig att det skulle bli lite sådär Awkward mellan mig och Lisa då vi haft våra elaka stunder mot varandra :( men det var inge sånt så det va skitroligt :D och jag hade det super trevligt och hennes karl va skit trevlig oxå :D han verkar snäll och rar och så ska det va.. bara det bästa till Lisa annars jävlar ska jag komma och vrida nacken av han med hans egna kulor.... 

Sen sa vi bye bye till Linda och hon gick på tåget och jag lisa och M <-- hans nya smeknamn...

gick åt skilda vägar.. dock tror jag att dom stalkade mig lite då jag träffade på dom när jag var på jakt efter pressenter till J.. men det gjorde inget.. det va trevligt ^^ 

Hittade Ett par sweden Shorts och en snygg älg tshirt till J och han älskade det :D och han är super söt i sina shorts ( bild kommer snart) 

Hoppade på tåget mot Tumba skulle se familjen.. super trevligt bjöd dom på middag som tack för att jag fick stanna på deras soffa och att dom körde ut mig till flygplatsen...

Söndag

06:00

Biip biip Alarmet går.. trött som en gnu klev jag upp och gjorde mig i ordning.. käkade en snabb frulle med familjen och off we went..

07:15

Framme vid Arlanda

krama familjen bye bye och checkade in och sprang runt på flygplatsen och javisst.. jag gick vilse IGEN! wtf.. tror jag ska be om att få en GPS installerad i hjärnan...

Hann handla påse bilar och en dricka att ha till min Nemi bok som Linda gav mig SANK JOOOO ♥

han dock läsa 2 sidor sen sa det bara ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz och jag va borta igen hahahaha

tror jag har narkolepsi eller nånting... 

10.55 ( english tid)

Framme på Heathrow gick igenom passport controll.. tog hur lång tid som helst O.o trodde inte jag skulle få komma in i landet igen hahaha

hämtade väskan och gick ut till terminal där söta J stod och vänta.. :D

tog bussen hem och satte mig i soffan efter pressenterna blive upppackade och prövade..

och Luna och Kyuubi visade hur mycket dom hade saknat mig igenom att sova på mig vilket gjorde att jag 

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz IGEN!! ;D

 

Så tusen tusen tack till Linda , Sara , Lisa, M och Min Familia för en kanon helg!! hoppas vi alla ses snart! 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Haha rolig redogörelse över helgen! Märks att ni haft en superhelg!:) var jättekul å träffa dej iaf å karln min heter Martin:) men går bra att kalla honom M;)
Vad tyckte John om presenterna nu då??:)

Kram:)

2 Evey:

skriven

Jaaa såååå var det!! *suck* jag och namn hehe
Va skönt att jag får kalla han M hihi
John diggade sina pressenter jätte mycket ;)

3 Linda:

skriven

jipiiiee :) She´s back!!
Superroligt bloggande honeybunny :D
Fortsätt så, när du är hemma också, släng in lite bilder emellan åt så vi kan kika här hemifrån :)

O så får vi planera nästa grej!!! <3
xxxxxxxx

Kommentera här: