orolig~

uscha va tiden alltid går fort när man inte vill att den ska det :( redan torsdag idag och om några timmar (typ 16) men ändå så är de dags för mig att packa in min lilla skruttis i reselådan och bege mig till vetrinären.. mitt hjärta gråter och jag är så sönder stressad att jag börjar gnissla tänder.. Luna blir ett år om en vecka och är fortfarande av storlek 6-7 månader och har inte löpt en enda gång.. så nu ska hon checkas av doktorn och sen sterileras <---- ( foooked stavning jag vet hehe) 
Nu vet jag att luna är i goda tassar då de e samma doktor som klippte Kyuubi is fuzzy balls hehe och hans resultat gick ifrån en arg liten herre till nu en 7kg kelig gris ^^ men med luna är de annorlunda då hon är så ickle och skör så jag är väldans orolig i mamma hjärtat att nått ska hända.. vi inhandlade oxå ett par baby pink benvärmare i största storlek som hon ska ha runt magen så hon slipper den där hämska cone of shame... >^^<

Kommentarer:

1 Mamma :

skriven

Hon kommer vara frisk och bara i liten storlek. Nu har hon gjort en stor grej och blir en vuxen liten dam full med kärlek <3

Kommentera här: