snart fredag... snart fredag..

Lite mer än 2 veckor har gått och kan för första gången i mitt liv säga att jag längtar tills på fredag då jag ska till vetrinären.. Dags för den lilla Lunis att ta bort stygnen.. Ska bli så skönt att få de gjort för dessa veckor har varit HELL!! Hon har konstant ålat sig ur dem där förbannade benvärmarna och jag har knappt fått sova en hel natt utan att vakna 50 i 11 ggr per natt för att trä på den där benvärmarn för att hon inte ska komma åt stygnen.. Jag gick tom ner till vetrinären och inhanhandlade en cone of shame för att hon skulle ha på sig på nätterna.. MEN efter att provat på den på henne gav hon mig en blick som sa; " i wouldnt close my eye if i were u, because im gonna go wolverine on ur neck".. Så jag tog av den och har sen dess inte haft en hel natts sömn.. Hon har oxå tjurat för att hon inte fått gå ut.. Så nu när de varit soligt ett par dagar och 10+ grader så fick hon leka ute i trädgården på koppel ( tvättlina fastknuten på halsbandet) och det har gjort na mycket gladare.. Tills ikväll när vi var tvungna och ta bort plåstret på magen så stygnen får vädras dom sista 2 dagarna.. Gick ju skitbra.. Eller NOT.. Hon ålade runt som en fisk på land.. Och använde sin clinging device och såg ut som spindelmannen när hon hängde upp åh ner på johns arm.. Och nu surar hon för fulla muggar.. Vi fick så klart inte bort hela plåstret då vetrinären var en LÖGNARE!! Fekkin cow! Allt du behöver göra är att blöta plåstret och off it goes.. Eh.. No! No it fekkin didint! Så luna pep vilket stressade ut oss ännu mera så vi gav upp.. Så nu har hon en bit kvar på magen vi inte tänker peta på.. De får doktorn göra.. Så nu ligger spindelkatten och sover och jag kollar The Mentalist och fundelerar på att fixa nå snacks.. Borde inte men denna vecka 1 gång i månaden får man trycka i sig va sjutton man vill (i min värld that is) 32 små dagar tills LLLLLLLLiiiiiiinnndddaaaa kommer.. Uhj uhj uhj stackars lille London.. Kommer gå och gömma sig efter våran helg tillsammand >^^< .. Luna ute i trädgården ♡

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

wihooooooo :D
O bra jobbat för hela familjen.. snart är Luna som ny igen!
xxxxxxxxx

Kommentera här: