2013

Det känns att man har semester.. man hittar på en massa för att tiden ska gå.. 
Nyår va intressant.. vi gick till en lokal pub 5 mins ifrån lägenheten.. fick träffa Js "andra" familj.. första gången så de va lite pirrigt.. 2 hade jag redan träffat eftersom dom redan är mina vänner så de va skönt att ha ialf 3 st jag träffat förut.. Vi söp alla som om de vore 1983 Hahaha och shottar hit och dit och vi dansade hela natten lång ;D el ja.. iaf till 3 för då va de dags att dra hem.. J vart kastrull full lol och jag fick nå mysko hicka O.o förstår inte alls att jag tametusan alltid får hicka när jag är där.. måste ha blitt rätt salongs ändå för jag minns allt förutom att jag gick och la mig haha vaknade dagen efter med en lätt baksmälla inge sådär hemsk.. de hemska kom tassande när jag hittade ett pint glas i köket och en tom flaska bulmers.. vi måste ha kört på take away sista beställningen opsie hehe.. 
Och att jag dessutom fick fira in första 2 dagarna av nya året med dunder förskyldning och feber.. hurra.. :( idag mådde jag dock mycket bättre då jag spenderade 5 timmar med att möblera om i hela lägenheten och tokstäda då nu e det rent och fräsht.. och i morrn blir det av in till harrow och hämta ut 2 kattställningar vi bokat då dom små monstrerna har kraschat den do  har totalt! benen på ställningen har dom på någe mysko sätt brytit av så den står inte alls uan står stöd mot väggen och varje gång mulli lunis hoppar upp på den så faller den pladask till golvet så hon är lite ledsen på ögat.. och de e ju hennes födelsedag sista februari så hon får den som förskotts pressent.. :) den andra får kyuubi nu oxå i förskotts pressent på sin 20rs dag då jag säkerligen jobbar på bådas födelsedag.. Måste säga att de e lätt att minnas julias födelsedag då hon delar den med kyuubi :D så nu ligger jag nerbäddad i sängen framför tvn och vilar min stackars kropp.. nu e den trasig.. och mina naglar jag gjorde vid jul flög alla av som 4th of july så nu har jag mina egna klor igen.. trist men så går de om man ska släpa och trixas med soffor och säng med acryl klor ;D hahaha
btw för den som undra så älskar js andra familj mig.. jag skyller på min Fame dans jag gjorde.. den går hem med alla.. måste va nå charmigt med en kort mullig mig som flänger runt som en flamingo på dans golvet och skriker FAME! I WANNA LIVE FOREVER WOHOO >^^<

Kommentarer:

1 Mamma :

skriven

Oj oj full rulle alltså och träningsvärk av all dans kanske hihi
Kramar <3
Krya på dig

2 Linda:

skriven

haha låter underbart!! :)
xxxxxxxxxx

Kommentera här: