More dead then alive

Torsdagen började ju inte så bra.. Sov kanske som max 4.5 timma.. Stressad till tusen.. Veckan har verkligen dalat upp och ner som nå jäkla maskin som håller en vid liv.. Fick goda nyheter ifrån sjukan.. Lungor och byst är normala så de e skönt slipper man oroa sig om det.. Fick dock dåliga nyheter ifrån arbetsförmedlingen här.. Jävla skit land.. Dags att uppdatera dig kanske.. Det är 2013 och inte 1850 talet effin morrons.. Aja.. Började dagen med att kolla Lès Miserable den va väldans sorlig men de kunde jag ha väntat mig av bara namnet.. Efter det va det bara att sätta igång att tok vår städa.. From top to bottom.. E bra att vännen min kommer i morrn så man får som en excuse att fli arslet ur vagnen och faktiskt sätta igång.. Så nu 4 timmar senare (har ju bara en 2a) hahaha kändes som att jag städade en jäkla herrgård O.O det tog som aldrig slut.. så nu e min batcave fit for royalty :D lär behöva dra ett varv med snabeldraken i morrn men.. Barnen mina drar ut sanden ifrån lådan så inbland känns de som att man är på stranden.. (minus värmen och solen) Men nu e det klart.. Så nu ska jag slå mig ner i soffan med en kall strongbow och kolla MacGyver på netflix :D och slappa..

Kommentera här: