Rutten Start..

Skit rutten start på veckan.. Jag vanligtvis är inget direkt fan av Måndagar men denna måndag suger nog hårdast än den gjort på mycket länge.. Hade först en riktig skitnatt sömn.. Hade sådana sjuka drömmar att jag vaknade i panik.. Flygande vit blekta huvuden med orm kroppar och stora isblå ögon utan pupil.. Och dom jagade mig och omringade mig.. Ja huvva de va panik i hela kroppen så jag flög upp ur sängen och de första som möter mig är en mycket arg liten dam som stirrar på mig som hon skulle ha sagt; gå och lägg dig och våga inte väcka mig igen.. Hahaha hon har samma morgon humör som mig *läskigt*
9 ringde alarmet och det va bara att masa sig upp.. 4 timmars sömn är ingen höjdare för min kropps motor.. Tittade ut och världens storm ute.. Vinden va så stark att våra utemöbler är lite överallt i trädgården.. Och på framsidan låg det sopptunnor lite överallt som ramlat av den starka blåsten.. Jag knata iväg till doktorn.. Är väl ialf en 1 km dit.. Kom in såg doktorn och fick inte dom bästa nyheterna kan jag ju säga :( eftersom jag nu varit sjuk sen agusti förra året och det inte gått över även med 2 kurer antibiotika och 2 kurer av pencellin.. Hon lyssna på lungorna mina och skickade iväg mig på lungröngten (jag vet fel stavat) hon sa oxå att mitt imunförsvar är helt utslaget och denna förskyldning är kronisk och kommer troligtvis inte gå över.. Men mest orolig var hon över mina visslande och tunga rosslande lungor.. Hon drog upp all ifrån lunginflamation till lungcancer.. Vilket gjorde mig orolig.. Så efter att fått den käftsmällen va de bara att knata hem och tro på fan att de inte börj toksnöa.. Världens snöstorm.. Knata 1 km i det va ju inte så roligt..
J kom hem tidigare från jobbet för att ta mig till sjukhuset.. Där va vi ett bra tag innan jag fick komma in.. Först va det att strippa överkroppen och fick bära ett sån vackert blått klädesplagg av pqpper och hölls upp av 2 snören.. Måste ha varit gucci el prada... Kan svära på att jag sett liknande på catwalken ;D
Sen fick jag komma in och jag kände mig som Frodo och rummet var mordor och jag skulle slänga ringen i elden O.O sköterskorna bara skratta åt mig och mina komentarer.. Kan ha varit håret mitt oxå.. Tack vare starka vindar såg jag ut som en trasig kackaduvvq som satt näbben i eluttaget.. Hehehe

Efter vi kommit hem tyckte J så synd om mig att jag fick bestämma mat och så köpte han mig ett påskägg att knappra på.. Han vet att chocklad gör mig glader :) så nu sitter jag här och måste vänta 5-6 dagar innan jag får mitt provsvar ifrån rönken och va de e för fel på lilla mig..

Jag tänker posetivt! Så gör det ni med ;)

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Håller alla tummar och tår!! Det kommer gå bra gumman, håll hoppet uppe! KRAM

Kommentera här: