VIOLENCE!!!! O.O

Japp som rubriken lyder.. violence eller ja våld som de är på svenska.. Att jag inte vaknat upp med blåklockor och bruten näsa dessa 2 senaste nätterna är ett under.. Varje morgon runt 3.30 tiden är det en liten pluffsig dam som kommer smygandes upp och smyger på kroppen upp till ansiktet och där BAM BAM BAM BAM BAM lionhugs.. och hon är så hårdhänt *aj aj aj aj * att man kan riktigt höra hur det knastrar i snoken på en.. men det skiter ju hon i.. och flera ggr om stenhårda skalle mot stackars snoken headbutts.. och före nån ens tänker tanken "jamen varför stänger du inte sovrums dörrn?" Eh.. NO! Kom hit och stanna 1 natt och jag lovar du kommer inte få en sova en blund.. Lilla damen här må inte kunna jama ordentligt men lung kraft har hon som skulle få Pavarotti att rodna.. hennes skrik påminner lite om när råddjur lockar på varandra.. eller ja som ett barnskrik.. skit läskigt!! Men ja.. jag och J förtjänar detta efter allt vi har låtit henne uppleva.. först blive uppskuren som en döfisk :( och sen fått saker tagen ur na som hennes kropp skapat.. sen tvingat henne att bära en benvärmare i 3 veckor.. och efter att ha torterat henne med vetrinärs besök 1 gång i veckan varje fredag 9.30am.. och efter att tagit bort stygnen så hade hon en liten inflamation så hon va tvungen att äta antibiotika i en vecka.. Men nu,.. nu är hon frisk som en nötkärna... leker ute och kelig och busig som vanligt.. förutom att hon fortfarande har pink tummy hehe ^^ pälsen har inte växt ut än så hon ser förbaskat rolig ut... What else?? jooo solen och värmen har varit och hälsat på.. såg mig själv i skuggan och mitt hår fick mig att se ut som Darth Vader hjälmen.. Jag må digga Star Wars och allt.. men jag vill faen inte se ut som Darth vader hjälmen i skuggan!! så det va ju bara att hoppa ut på google och leta bild på en kort snygg frisyr.. hittade 2 som jag och min frisör Maru gjorde en hybrid av.. det är nu liiiite för kort för att göra en riktigt cool frisyr men efter en el 2 veckor lär det bli perffa :D och lagom till min bättre ex hälf kommer hit...

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Ha ha ha ha ha ha ha ha,,,
Ooo jag vet hur du har de :p
Ninya surar över att karate får lite extra uppmärksamhet just nu så då ska hon ta en språng marsch o råka missa klös pelarn o rååååka ta soffan istället,, flera ggr om,, karate han tror att vi har sväng dörr o att man är hans personliga betjänt h aha ja dom är för roliga
Mne va inte fixa frisyr?? Tycker de ser skitbra ut jul!! Xxxxxxxxxx

2 Mamma :

skriven

Roliga troll men du är ändå fantastiskt på att berätta. Du borde bli ståuppkomiker :-P
Din nya frisyr är bara för dunk och frestar mig enormt.
Kram på dig <3

Kommentera här: