Iv risen from the dead

Oj oj ja nu var det kanske på tiden att sätta sig ner och skriva av sig.. har äntligen fått tillbaka min älskade fossil dator så nu är de mycket lättare att skriva.. Mycket har ju som självklart hänt sen sist jag blogga (vilket va typ 2 år sen) Men som självklart när jag väl sätter mig ner och ska skriva så kommer inget hahaha hjärnan står still.. Mor och Far e här och hälsar på YAY och snart åke ju jag och J hem och hälsar på :D :D ska blir skönt att få andas den jämtlänska luften och känna lugn och ro.. Snön ska då va borta när jag kommer hem för nå sånt hemskt vill jag inte se när jag är där.. Räcker med all drama som förmodligen kommer att ske när jag är där (som alltid) Det verkar som inte spela någon roll hur mycket man än försöker undgå drama men det verkar som om skiten verkar hitta en vart man än är och vart man än gömmer sig.. Tror nog att det är ju det som får mig att dra mig för att faktiskt åka hem.. vet att det kanske låter knasigt men så är det. Sen jag flyttat från ösd så har jag märkt hur skönt de är att bo någonstans där ingen riktigt känner mig och visst det e klart att britter älskar drama men de är en annan slags drama än den hemma... hemma verkar det mest vara personlig ricki lake drama.. och självklart dåligt samvete spel.. ORKAR INTE MED SÅDANT LÄNGRE!!! VÄX UPP FÖR FAEN! och är det minsta lilla drama nu när jag far hem så svär jag på att aldrig mera komma hem el ialf inte berätta för någon om det. Jag lever numera ett fridfullt liv utan drama och det trivs jag med och vill fortsätta ha så.. MEN nu till något annat.. MLP thema festen är nu ombytt till Hippie party så nu är de bara för lilla mig att raida primark och Claires accessories för något som påminner om hippie stuket :O *help me* hehehe kommer bli kul ska lägga över en massa 60-70 tals woodstock liknande musik på en USB sticka så vi har nått att "flum" dansa till
 
 
 
hehehe Jag och Luna vi tränar ;D
 

Kommentera här: