Good Student...??!!

jajjamensan det tycker jag verkligen att jag är *skratt* nej inte på en jävla fläck ... men försöker gör jag iaf.. men det e bara så tametusan svårt å koncentrera sig när man har tusen millijoners med saker som är i strul.. Jag har alltså inte sovit en hel natt på gudars jag vet inte hur många nätter... och jag försökt och vända på dygnen för å se om det kanske hjälper.. NEJ... hepp inte det heller.. Jag har testat att kliva upp typ runt 9 och verkligen hållit ut tills typ 2 tiden på natten bara för å trötta ut mig totalt.. men NEJ.. inte det heller funkar.. Min hjärna är verkligen som potatismos.. Att sen då försöka hålla sig klar i skallen med Tyska, data och matte på en och samma vecka + att jag är i desperat behov och finna nån eller några vänliga själar som kan ta över mina 2 kissemissar... fattar inte hur NOLL personer har hört av sig.. jag menar så fula och otrevliga är inte mina monster... Visst Marilyn är jobbig när hon hela tiden ska skeda... Ja min katt vill spoona på nätterna.. och där ligger jag som en jäkla toffel hjälte och skedar henne.. och sover knappt nått och får ligga höra på när hon snarkar.. jätte kuligt.. NEJ INTE ALLS.. och så fort jag försöker och lägga mig på rygg så piper hon och då är det bara oj förlåt förlåt och så lägger jag armen om na igen och så efter 1 minut så ZZZZZzzzzzzzz hör man ifrån na... mmm och där ligger jag då och försöker verkligen och somna men ikke så nicke inte alls..  Skalman visst han är en liten sådär blyg herre i början men sen så kommer hans riktiga Jag fram och är så super kelig och pratglad så..
och dom båda är ju fina.. Skalman är alldeles korpsvart med knall gula ögon.. en riktig sån där häx katt :D och Marilyn med sin läckra gråa sköldpadds teckning... men nej ingen alls.. Jo en men han ville bara äta upp dom.. han hade fått nå jävla recept när han var i kina.. erhm.. nej tack.. mina katter är inte till för mat..

Och nu ska Frugan min snart flytta in och det ska bli så skönt.. jag känner mig så lugn och avslappnad och säker när hon är här.. och då minsann.. då kan jag sova.. men när jag är själv.. nopp inte ett piss... faan jag skyller på Kimble.. det e allt hans fel.. jag fick sova med honom 2 nätter i sträck i tyskland och nu har jag ingen.. jag svär min kropp tyckte att ja men det här känns härligt det här vänjer vi oss med.. och nu kan jag inte sova då jag inte har nån Kimble alls här och det e ju trist... Jag får helt enkelt gå till Erube och köpa mig en sån där uppblåsbar Ken docka ;D *skratt* klä han och sen spela in mina egna snarkningar och sätta på repeat och låtsas att det e han som snarkar... undrar om det funkar? LOL..
Faan jag vill verkligen åka till tyskland nu i slutet av april men jag tror inte det kommer gå.. jag har ingen kattvakt alls längre... Så jäkla synd på F & A alltså.. dom är precis det jag letar efter i åh få mina katter till.. dom ger dom ALLT.. uppmärksamhet kärlek ömhet etc etc etc.. och jag vet till 10000000% att dom får ett bra hem hos dom.. men vill sig det inte så vill det sig inte och det e inget åh göra åt saken...

Allt ordnar sig väl med tiden "i Guess"

Kommentera här: