What does life has in store for me?

JAPP Då var det dagen D.. jag ska flytta ifrån Östersund :( känner mig kluven.. en del av mig säger Yippie jag ska ut på äventyr medans den andre delen av mig säger vill stanna hos mina underbara vänner och min familj... Så nu väntar en typ 14 timmars tågresa för mig.. först tåg ifrån Östersund till Stockholm... sen byta tåg ifrån Stockholm till Göteborg och sen byta tåg ifrån GöteBorg till Varberg.. *urgel* och jag som verkligen HATAR och åka tåg.. (>_<)
Så jag säger nu Farväl till mina Skatter.. ni vet vilka ni är ♥
kommer sakna er mest av allt! och min underbara familj.. kommer kännas konstigt och inte kunna träffa dom..
Längtar redan tills Tjejerna kommer ner och hälsar på ;D
Okay Bon Voyage till mig då...

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

jaha, sen när blev göteborg utomlands???

2 kickan:

skriven

Hoppas du har det super min lilla pingla!



Kramar!!

Kommentera här: