Födelsedags trams..

Japp då har man fyllt år i år oxå.. och blivit ett år äldre *suck*
Mitt liv ser dock inte så ljust ut än men jag har en känsla av att det ljusnar i horisonten för mig :)
jag har nämligen hittat mitt kall i livet.. nu ska jag bara försöka göra det verkligt oxå haha..
måste inhandla lite grejer först och så! men sen så! sen är det On like Donkey Kong :D
Postar lite bildz på mina födelsedags pressies :)
Från mina päron fick jag ;
En Mobil :D En Nokia 5800 Xpressmusic!
purrrfa för lilla mig som älskar musik!
Sen fick jag denna av mina päron :D
New Tattoo woho! :D och som ni ser är det Strongbow loggan
bästa cidern i världen♥
Sen fick jag av Anna och hennes 2 söta barn detta ;
Va hur fräckt är det inte?? :D
Ett Hello Kitty säng sett??
hahaha är man HK Fan så är man!
Sen så igår festade vi till ordentligt.. vi gjorde hemma gjorda vårrullar *mums* det va gott.. och sen så bakade Annas BF Jonas ett Tårta till lilla mig :D så jag vart super duper glad! PLUS! att han gav mig först 3 jätte goda Ales ( svin dyra :P ) och att han gav mig båda Family Guy Star wars så jag har nåt att titta på :D
Va?! vilken karl va? träffat han kanske 3 ggr och han känner mig så pass bra redan.. snacka om människor kännare! Du är klart given i familjen Jonas inge snack om den saken :D

 

Nom nom~

Kommentarer:

1 Linda Sterner:

skriven

vad bra att du fick en bra födelsedag :D :D

vad är ditt kall???vad är på G??



XXXX

Kommentera här: