Drama drama drama..

WOW didint sign up for this shit! Va ju inte så att jag drog ifrån hemstaden för att slippa all dramatik nej då..
flyttade till england och vad får jag här?! DRAMA AAAARRGGHH!!! jag blir ju KO KO i huvudet..
vart faen jag än är så är det drama och lögner och falskspel på högsta nivå! det är som hemma i Östersund all over again! det är helt otroligt.. och ett varnande ord..  BLI TAMETUSAN ALDRIG INVOLVERAD MED EN FISK!! GAAAH! doin me fookin head in i tell ya! Jag visste att Vattumannen och Fisken inte går ihop så vidare värst bra.. men han va ju så underbar och så snygg och rolig och ja ni vet.. hela paketet... men Så skulle jag ha sett tecknena redan efter första flippningen... men Nopp inte lilla jag inte.. och det värsta är att hur mycket jag än försöker intala mig att jag hatar honom efter allt han gjort mot mig kan jag inte.. jag vill fortfarande ha han.. hur jävla sjuk i skallen är inte jag då?
vad är det för fel på mig? När jag tänker efter ordentligt så är han inte så snygg och inte så jävla rolig.. utan han är rynkig och gammal och har sån dålig humor och stackarn kör på sitt lilla Snatch race over and over again! det är det enda den där mannen kan!! så varför vill jag då ha han?? JÖSSES säger jag bara..
Aja skitsamma.. Va ute i lördags.. eller ja först va jag över hos en kompis Salty och jag fick okkupera hans badrum ;D hade regnat hela jävla dan och jobba ute i det i 10 timmar är inte direkt nån hit! så han sa att allt jag behövde göra va att ringa han när jag slutat jobbet och han skulle komma och hämta upp mig och skjutsa mig ( även fast det bara är en halv kilometer till hans hus LOL) söt eller vad? ;D Så när jag kom dit hade han tappat upp ett varmt bad åt mig med massor med skumm.. och han höll på med middagen som han skulle bjuda på och han gav mig en kall Magners.. bless him! han vet iaf hur man behandlar en stackars kvinna ^^ blev totalt bortskämd den eftermiddagen och det kändes så skönt... och det skönaste var att jag vet att det inte finns nån attraktion emellan oss så jag behöver inte va orolig att behöva känna sig stressad att åh det finns nån känsla där och bla bla uscha sånt är bara jobbigt! Efter vi ätit och druckit och jag haft mitt bad drog vi in till Bury och gick på krogen... Gick på ett Ställe som heter Bentsons träffade Ritchie där och hans kompis.. va för mycket folk så vi drog.. Ritchie ville gå till Brazillias men uscha för nattklubbar så jag drog till The grapes en mysig pub med alldeles för mycket folk lol.. men dom hade ett kanon band där som spelade så det va nice.. tills jag stötte på mark (>_<) Där stod han.. med hans stenkalla ögon och stirrade på mig! sen försvann han och när jag stötte på han igen stod han med armarna runt en annan kvinna.. ( en ugly as a mule kvinna dock) hon hade nog mer rynkor än Jabba The hutt stackarn... och jag kunde se i ögonvrån att han tittade lite då och då på mig och när jag tittade på han så kunde jag se att han smygtittade på mig och sen bad henne att kyssa honom rakt i mitt ansikte.. det kändes lite kan jag säga då jag inte gjort nåt alls mot han! hade jag varit "otrogen" vore det en sak men när han går runt och tror nåt om mig som inte stämmer så gör det lite extra ont..
Jag stod där i baren och skrattade.. vad mer kunde jag göra? Jo jag skickade ett sms till han.. :P kunde inte låta bli.. Jag skrev nåt liknande som att : Oh Ur so cute, but plz if ur tryin to make me jealous please pick up a bird thats actually younger than you and doesnt have more wrinkles than Jabba The Hutt.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tror det fick han lite på hakan.. :P för argare än nu tror jag inte han är på mig .. hhaha
jag har kommit på att jag försöker testa exakt hur arg jag kan få han tills han inte kan hålla sig längre och faktiskt ringer eller textar mig.. hehe elakt javisst! men han är elak han med..
och eftersom ALLA här verkar vara i sandlåde beteende så kan jag leka i den sandlådan med...
Drama queen som jag är åh allt ;)
Önskar dock att jag hade mina ögonstenar här.. skulle behöva lite backup och goda råd..

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

amen herre guuuuud hahahahaha

jabba the hutt??? du är för rolig!!!!



men ni borde skippa allt skit & drama & hoppa på varann istället! för de verkar vara de ni väl ändå^^^hehehe cant wait to come to UK!!! aaaaaa



x x x



miiiiiss y

2 michelle:

skriven

Min kille är vattuman, ack ack... du kanske borde ge samma varning till honom XD.

Tur att alla inte är likadana, man blir nyfiken hur han är...

många Fiskar verkar ju dra sig undan när de blir förnärmade eller sårade på något vis men du har ju kompisar som verkar knäppa... och säkert inte är så. Lyckligtvis har det ju med åldern att göra också och ens "chart".

Man blir nyfiken vad han gjort :O :/ låter rätt jobbigt... hade varit kul om det blivit något men låter väl inte så lovande om han sårat dig och så... fast beror väl på HUR.



Soltecknena spelar ju ingen större roll... se bara på mamma och Per... tvilling och fisk, ugh, tvillingar får mig smått rubbad... men han har ju en del luft- och eldtecken i sin "chart" och hon lite vattentecken och de har samma Måntecken så no surprise there... dock kan man ju inte BARA jämföra själva tecknena, men men... ändå, it makes sense why they're together. (: (lite hjärnsläpp på svenska).



Men jo "granntecken" sägs ju vara sådana tecken som kan tycka något hos den andre är intressant men de frustrerar varandra samtidigt då de är såpass olika... vilket jag upplevt inte bara med min kille utan en av mina närmsta killkompisar. Ni vattumän är udda. Tycker alla är för bra på att dölja känslor och verka "kalla" typ.



Men men... Hoppas det slutar positivt med den där snubben.:D



Trist just nu att du är så jäkla långt bort. Hade varit så mysigt att ses (:

Kommentera här: