Äventyr i Oldham..

Sakta men säkert känner jag mig som hemma här i Oldham :) Tog Vovven Georgie på en liten promenix ( trodde jag iaf hahaha) Hamnade ju helt lost... Vi gick upp på ett berg och såg en vacker utsikt kan man ju säga.. Hela Oldham låg och slumrade där i dimman.. såg lite spökligt ut men samtidigt vackert... då alla löven här är i alla möjliga färger!
Iaf så hamnade jag och Vovven helt lost och jag kände bara att jag ville hem hahahhaa så jag sa åt hunden att nu går vi hem visa vägen och 10 mins senare stod vi utanför ytterdörren! vilken hjälte! Fantastiskt att hundar kan hitta hem sådär..
Annars är väl allt bra.. trodde först det skulle bli lite halv knepigt och bo ihop med G.. men det har gått hur bra som helst.. vilket e bra hahahaha annars blir det ju lite jobbigt sådär ;D
Nu e det bara jobb kvar sen e allt TOPPEN!
Vi va ut en sväng idag i ösregnet och gick på en pub som hette Fifteen.. jätte mysig pub.. sen bjöd G mig på middag mmmm Florida chicken Nom nom ♥
Och i morgon är det 5 November.. Stor dag för England.. Fyverkerier och brasor.. ska bli spännande och få uppleva V för vendetta på verklighet ( förutom explosionen av Big Ben så klart.. eller folk som springer runt med Guy Fawks masker) O.o skulle va lite erhm WIERD!
Här kommer lite kassa mobil bilder jag tog på mitt äventyr..
Georgie ♥
Oldham

Kommentarer:

1 poppy:

skriven

PRISA GUUD HON BLOGGAR IGEEEEEN!!!!!

WEEEEE O vad kul med bilder weweeee fortsätt sååå :)

Gud vad jag saknar UK men jag ska komma o hälsa på



LOve and miss u x x x

Kommentera här: