Distans suger!!

Distans suger stenhårt!
Speciellt i ett förhållande.. Det e svårt nog att vara ifrån Han men jag försöker mitt bästa här.. men att se flörtiga medelanden mellan han och hans "kompis" som han så fint lägger upp det.. är droppen!
Ju mer tiden går som vi är ifrån varandra ju mer saknar jag mitt singel liv..
Speciellt i ett förlovat land som England där det kryllar av snygga männ.. GAAH! Jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Han gör mig totalt galen jag blir bara mer och mer förbannad på han då han säger att han försöker fixa allt men samtidigt så pressar han mig om och om igen..
Tex han ville komma upp hit över en helg och vi skulle ta in på ett hotell.. Men jag kan inte säga  ja då jag inte vet hur det blir med jobb för mig! om jag säger ja till han och han bokar hotell och sen visar det sig att jag får jobb är ju inte direkt så att jag kan säga nej till det då det är min prioritering No 1 just nu.. och vad gör han? jo han blir arg och irriterad och vågar säga att vi glider ifrån varandra! Men hallå? han om nån borde ju veta hur viktigt det är med jobb.. han är ju för faen en arbetsnarkoman... Och fixar jag inte ett jobb kommer Gareth inte kunna ha kvar mig här då han inte har råd att betala för 2 vilket är förstående..
Och nu så ser jag att han kallar sin "kompis" för Darling.. WTF?! och det som är det värsta är att hon har känslor för han! och han kan inte se varför jag blir irriterad över det och tycker att det e fel.. och allt han säger till sitt jäkla försvar är kallar du inte dina vänner för darling.. EH NOO!!! i bluddy dont! Okay Linda är väl typ den enda men det e knappt det.. jag kallar hennes mest för Ängelen el  Poopy el nå annat sött hehe ^^
men jag kallar då inte mina killkompisar för darling speciellt inte nån som jag vet har känslor för mig..
äh! skitsamma det börjar tryna helt för mig nu.. jag saknar mitt singel liv och kommer snart att ta tillbaka det..
J kan hitta nån annan och förhoppningsvis nån som är på samma nivå som han själv.. och jag kan gå tillbaka till mitt singel liv och leva mitt liv som jag vill.. och dregla på bäst faen jag vill hehe
Elakt Javisst! men jag är elak och det vet alla och det gör mig inget ;)

Kommentarer:

1 Tirja:

skriven

Man ska göra det som känns bäst för en själv, inte anpassa sitt liv för mycket för att passa in i någon annans!

Kramar <3

2 Linda poppy:

skriven

Jaaaa weweeee du ska dumpa sånt som ger dig irritation och när du känner att du vill vara singel så... Satsa på vad ditt hjärta vill..

Vill de stanna eller vara fritt??



x x x

Kommentera här: