Go with the wind..

Ja du.. Strul strul och åter strul för lilla mig.. Undrar dock hur länge jag verkligen orkar hålla på såhär..
Jag har nu flyttat ifrån Bardwell/ Bury St Edmunds upp till Manchester.. Jobbig och lång resa..
Nån lägenhet i London sådär den framtiden ser alldeles för långt borta just nu..
Jag kan ju bara tacka Gareth för att han tog mig in i hans hem och gav mig ett rum..
för vars annars skulle jag tatt vägen? Karln min e ju alldeles för feg för att skaffa nåt eget med mig så!

Elakt det än må låta så går han mig på nerverna.. Ta mig rätt han e mitt livs kärlek och jag tycker en massa massa om han men han går mig på nerverna med hans trams hela J*** tiden!

Jag har nog med trams och stress i mitt liv behöver inte mera!! Jag behöver stabilitet i mitt liv...
inte behöver hoppa runt hela jäkla UK som ett skållat troll!

Så ibland känner jag bara hur elakt det än må vara att bara klippa och bli fri igen..
känns som en bra ide just nu, bara behöva tänka på mig själv och så.. Dock vet jag att jag kommer ångra mig men jag antar att det e så man får ta här i livet? jag menar vad är mer värt? att jag mår bra i kropp och själ el åh ha en pojkvänn?

Aja Just nu ska jag bara go wiv the flow och se vars livet tar mig och inte va seriös med nåt ( förutom att hitta ett jobb hahaha) och njuta av min tid här med Gareth och Georgie ( världens sötaste vovve)

Som BTW är en wizard den karln kirrade så jag ÄNTLIGEN har internet så jag slipper lalla runt på min mobil hela jäkla tiden TJOHOO Han e numera min gud.. ( plus så har han satt in en tv och ett Xbox i mitt rum) aaah vilken man hahaha ♥

Kommentarer:

1 Linda poppy:

skriven

ja det är lågt att inte du kan bo med pojkvännen...

Men jag tycker verkligen att du ska tänka på vad du känner o vill först o främst..



Som samantha sa.. I Love you, but I Love me more ;)



Men sanningen är att om inte han är på samma plan som dig så är de ju ingen idé.. men han sa till mig på chatten att han försöker tjäna i hop till depos. ??



aja chin up Honey :D se vart allt för dig ^^

Love ya



x x x

Kommentera här: