Last Day..

Att 8 dagar går fort vet jag, men att dom skulle gå såhär fort trodde jag väl aldrig.. Känns ju som att jag kom nyss..
Sen att jag skulle ha oturen att bli dundersjuk medans jag är här va ju inge roligt..

Men Det va varit härligt att få spendera tiden med Föräldrarna och vännerna igen..
Och Ja ärligt! Jag vet nu varför jag flyttade ifrån denna stad.. Har inte saknat Dramatiken, men jag har saknat mina fina vänner dock, och lite ledsen på ögat e jag att jag inte hann träffa alla, men jag fick träffa dom "viktigaste" om man får säga så.. Och det känns ju lite att man hamnat efter och man kände sig lite utanför, mycket har förändrats och en del inget alls...

Jag själv har säkert ändrats oxå.. svårt åh veta då jag inte märker av det som andra gör.. Men Ja jag har väl blive snällare.. och är inte lika Bitchig och elak längre..

Fick Träffa Zandra och Hennes karl.. vilket radar par :D och jag är så glader för henne då hon har haft samma jävla problem som mig tidigare.. ( bara vara den där kompisen) men nu äntligen har hon funnit karln i hennes liv..  tummarna upp för hennes Karln vilken Stjärna :D

Precis som min lilla Ängel.. det va skoj och se henne sådär kär.. även fast lite problem uppstod, men så e det ju i ett förhållande.. misstag görs och löften blir brytna.. vi alla kan inte va perfekta! Vi alla gör misstag, men vi är bara mänskliga! och tummarna upp för Denne karl oxå.. Riktigt mysig prick det där!! :D :D


Japp sista dagen nu i östersund.. Tusen saker att göras.. Leta reda på lite saker i källaren, Förlänga kontrakt, köpa presenter till Familjen O´Kane.. Ona <-- Svärmor & Michelle <-- Svärsyster blir Enkelt.. Svensk chocklad kan det inte bli bättre ;)

Men vad ska jag köpa till Hubby´n min? har flera Olika idéer men om det finns här uppe vette tusan.. Aja annars får det bli ett par siden kallingar med älgar på hahaha mer norrlänskt än så blir det inte.. ( som jag får ta igenom tullen)


Naej nu måste jag börja göra mig i ordning och packa väskan.. Kommer sakna er alla mina underbara vänner ♥

och i morrn kl 5 pm får jag träffa min karl som jag saknat som en tok!!

◊ The stars, the moon, they have all been blown out
You left me in the dark
No dawn, no day, I'm always in this twilight
In the shadow of your heart

I took the stars from our eyes, and then I made a map
And knew that somehow I could find my way back
Then I heard your heart beating, you were in the darkness too
So I stayed in the darkness with you ♦

 

I Love you ♥

 

Kommentera här: