Jul..

Ja jösses nu e det bara 1 vecka kvar tills julafton.. inte en snö flinga har jag sett än.. vi verkar bara ha solsken eller regn.. dock vart jag klubbad av lite hagel häromdagen.. *ouchie* och många här i London har kacklat om snö.. dock fick inte jag se nåt.. Skulle ju va lite kul med snö för att se hur Kyuubi skulle reagera :P

Vi har dock inskaffat en julgran.. jag fick som jag ville :D en svart vacker julgran <3
Så köpte vi lite fint glitter och färgade lampor e så fin sååå.. TYVÄRR är det dock en viss liten herre som verkar tycka att granen e allt för rolig att leka med och har nu klättrat upp i den fler ggr än jag kan räkna så den e lite halvpajj sådär :( va ju kul att vi fick ha den i 3 timmar innan den vart förstörd!
har klätt om den nu oxå 2 ggr för att dölja det trasiga hehe..
och presenter ligger under den oxå ^^ så nu e det riktigt juligt hemma hos oss.. dock sket vi i att pynta runt i lägenheten..  vi tyckte att en gran & en jul strumpa på en öppna spisen till Kyuubi räcker :) blir väl annat när man skaffar barn... men vem vet hur vi gör nästa år.. kanske slår på stort och faktiskt dekorerar hela lägenheten sådär fint som man ser på tv ^^






Ska bli så kul och se J när han öppnar sina paket.. jag har köpt 5 st åt han.. ville köpa mera men ekonomin sa tyvärr nej.. :( dock får jag köpa det till hans födelsedag :P han blir ju trots allt 30.. GAMLING! hahaha tacka vet jag mig.. ung och smäcker.. ;) rena rama lammköttet.. ( NOT) skulle va kul dock om man kunde kalla en 28 taggare för lammkött.. :P



Lägger upp 2 roliga bilder vi tog när vi var och julhandlade.. J tvingade på mig en rosa mössa! så jag vet en viss dam som kommer bli STORM lycklig och kanske tom trilla av stolen mouhahaha AKTA MAGEN DOCK!!
J ser mest ut som en Busch man hahahaha

 

 

 

Passar oxå på att Önska mina läsare en God jul :)

hoppas ni får en massa roliga presenter ♥

och för vissa blir nästa jul ÄNNU roligare ;)

Kommentera här: