Kanske e dags att uppdatera?!

Erhm... Ja det kanske e som dags att uppdatera bloggen då sista gången jag uppdaerade var typ en vecka innan jul.. :P

Min Jul bestod av 2 dagar hehe.. jag och J firade både svensk julafton (24rde) och engelsk ( 25te) så det vart dubbelt så roligt :D
Iaf.. Min jul bestod av att åka hem till svärisarna åt yummie julmat! måste säga dock svenskt julbord har en massa mumsigheter så klår det engelska julbordet 50 gånger om! Fick en massa fina presenter oxå!

Nu ska vi se om jag kan minnas allt hehe

Av John fick jag: En kamera ( YAY) en Totoro Mugg med mitt namn på :) ett totoro halsband och en totoro klocka :D
Totoro hörlurar ( jamen visst det va rena rama totoro julen hehe) och så fick jag 2 spel på mitt wii.. super mario bros 1 & 3 :D YAY nostalgi AB! sen fick jag säkert någe mer men kan fasen inte minnas!! så nu springer jag runt och leker papparazzi med min nya kamera stackars kyuubi han lär ju tro nu att han e en super kändis hihi

Syster in-law 1:Phantom of the opera teater DVD
Syster in-law 2 : En jätte söt hot water bottle japanese style! :)
Av The In-laws : En jätte mysig pyjamas och strumpor och choklad :D
Brother in-law: fick jag Stella cidre vilket tyvär smakade pyton! hehe

sen som sagt jag har säkert glömmit hälften av allt men så går det när minnet e superb men kort!

Av min familj fick jag pengar ( alltid välkommet hehe) och svindyr eksem salva YAY!

Så nu när julen e klar e det väl bara och vänta in födelsedagen min hehe
Vet ju redan vad jag ska få av Herrn min.. en resa hem SWEET :D kommer bli nice att komma hem en sväng även fast det säkert e piss kallt där :/ och av päronen får jag en mobiltelefon då min stackars blackberry inte mår så himmla tip top.. stackars liten *pets*

Förstår inte vad det e jag gör men detta blir min 4rde telefon på 2 år :S läskigt!!

Ja jag ligger oxå nere med feber och förskyldning såhär 2 dagar innan nyår :( buuuu suger!!
och det e en sån där jäkla jobbig jävel oxå.. du känner att den är där och mår skit piss men den vill som inte bryta ut helt heller.. GAAAH! iriiterande Ja!!

Jahaaa ja.. ja men nää men jahapp.. ja nä men då va jag klar med min uppdatering av bloggen.. :P
jag vet jag är såååå rolig ;) får väl se vad som händer i helgen vi hade tänkt ha en liten fest med utklädnad men varenda jävla britt här e ju så sten torra att man blir mörkrädd.. vi var 4 st utan typ 10 som ville klä ut oss :(
jävla torrbollar säger jag bara!!! Tacka vet jag mina vänner som iaf e roliga och har humor och kan bjuda på sig själva!! får väl försöka fira nyårsafton 2012 hemma i sverige då det kan bli roligare...

JAHA JA jamen Gott nytt år på er allihopa :D

Kommentera här: