Kunde inte låta bli.. :P

Efter 4 timmars knopande och knepande fick jag ÄNTLIGEN till en ny design..
en mycket vacker design om jag får säga det själv ;D
Vem kunde ana att det skulle va så jädrans jobbigt och svårt att fixa en jäkla design på en jäkla blogg?!
det är HTLM koder hit och HTLM koder dit O.o fel och bara göra det enkelt för folk som lilla mig som inte vet ett jäkla skvatt om vad koder är.. el häxfärger el va sjutton det kallas..
det e ju siffror till förbannelse hahaha men äntligen har jag nu en ny look på min lilla blogg :D

Nu får jag bara försöka få arslet ur vagnen och blogga lite oftare.. är kass på det I KNOW!

9 dagar kvar till min födelsedag.. ålders nojja AB kan jag medela... och det e så jädrans jobbigt då det känns som om jag inte kommer nån vart i mitt liv el förhållande.. vars jag än tittar så stadgar sig alla mina vänner sig ner och skaffar barn etc.. och vars står jag efter ett 7 månaders förhållande? JO på samma jävla plats!!
det e ju som man vill gråta.. el skratta för att det e så jävla patetiskt.. och att ha en karl som antingen spelar dum el bara inte har en hjärna att använda.. Karln sitter alltså och letar jobb åt mig nere i London FAST han vet att jag inte kan ta dom pga av bostandsbrist för mig där nere.. och idag sa han nåt som fick mig att brinna av ilska..

" jag kan prata med mina föräldrar och höra om du kan bo här"

WTF???!!!! E du helt slut i skallen karl? jag tänker inte flytta in hos dina Päron! då får jag ännu mindre privatliv..
ta mig rätt jag tycker fruktansvärt mycket om hans föräldrar men inte så mycket att jag skulle kunna tänka mig bo med dom!

Jag försöker få han att flytta ut och bli vuxen inte flytta in med han så han kan bo kvar där!
AAARRGGGHH!!! jag blir alldeles jäkla Skogstokig!!

Jag har varit elak och satt ett slut datum för oss.. har vi inte bostad innan vår 1års dag är det slut..
för nu orkar jag inte mera.. vad är poängen med ett förhållande om det inte kommer gå framåt?
är väl ingen idé att ha ett förhållande om man bara står och stampar på samma jäkla ställe??

Vem vet kanske är det bara jag som överdriver med mina tankar och känslor...
Och kanske är jag en elakaste bitchen som nånsin gått på denna jord
men Tacka faen för att va singel.. du behöver bara tänka på dig själv och dina egna behov..
och skulle det va så att du är fast och trampar på samma ställe SO BE IT! det e iaf ditt eget liv!

Men han får 5 månader till och om ingen har förändrat tar jag det som ett tecken och tänker gå vidare i mitt liv..
Kanske Ödet har en annan väg för mig? även fast han e min största kärlek och han har en speciell plats i mitt hjärta och jag vet att det kommer bli jätte tungt och jobbigt att förlora honom ( om det nu så blir D.V.S )

Men jag blir snart 27 år gammal och det e dags jag lever mitt liv.. jag har ju som bara en chans..
Ja om jag nu inte går och blir Buddhist hehe då har jag många liv att leva ;D



Kommentarer:

1 Linda Poppy:

skriven

Give me mooooore!!!!!



<3 x x x

Kommentera här: