Romantic dreams must die. So I bid mine goodbye

Jadu.. kanske 2011 inte blev mitt år ändå..
Jag vet att jag har gnällt en jävla massa om J och så.. och nu dagen före min födelsedag bröt vi upp..
känns tomt och trist men samtidigt skönt.. Tyvärr känns det som om han va den enda som faktiskt tagit mig för mig..
med alla humörsvängningar och dåligt temprament och allt.. :( och jag vet att jag nog aldrig kommer hitta en karl som han.. men när inte gnistan fanns där på slutet är det väl ändå inte nån idé?

Så nu står jag på mina egna 2 ben igen.. och andas luften som ny singel.. och jag känner faktiskt ingenting längre..
kanske har det gått alldeles för långt och jag har gått och blivit död inombords? för aldrig vill jag känna såhär igen!!

 

 

Btw kommer nog va väldigt tyst inom en snar framtid då min dator sjunger på sista versen.. och mobben min e fasen inte bättre HAHAHAH *suuuuuck*



Födelsedag;
hade en kanon födelsedag! runt 12 kom G´s Mor och Mormor över och kidnappade mig hahaha
dom tog mig till Matalan ( världens bästa klädesaffär) och där fick jag 20£ att shoppa för.. :D
Så jag köpte mig ett par sten coola Pyjamas byxor och en ny topp.. :) och strumpor!
kan aldrig ha för många strumpor haha
av G fick jag en DVD av en av mina favorit stand up comedians Jimmy Carr..
och så fick jag en sån fin tårta av dom :) hade en absolut fin dag!
märks man börjar bli gammal.. runt 8 tiden va jag så slut att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna hihi ^^


Tuffa ey? ;)



Jimmy Carr



Min Fina Tårta
♥♥


Kommentera här: