Drömmar!

Wow snacka om att drömmar verkligen kan sätta prätt på ens hjärna.. har haft sådana sjuka drömmar på sistonde
att jag vaknar upp alldeles kallsvettig och tusen tankar snurrar i skallen!



Som i natt tex.. Jag drömde om John mitt ex men det va inte John det va G och han bodde i vårat gammla hus vi bodde i, i bräcke.. och det va en lång trappa som snurrade neråt men samtidigt uppåt och det va sängar överallt tom i köket och sen va jag med i en skönhets tävling och kom 3a men sen va jag med i en annan och den missade jag fast jag var där! jadu jag vette faen va jag ska säga hahaha
Det sägs att det e ens drömmar är förtryckta tankar men vafaan jag vill inte va med i nån jäkla skönhets tävling!!

Och sen har jag drömt en jäkla massa om förlovnings ringar!! O.O vette faen varför haha J vill inte sånt nu ändå han vill att vi ska vänta tills vi bor ihop och göra det på riktigt :P

Jadu jag vette faen men drömmar e knepiga och jag gillar dom inte alls.. skulle va skönt åh få ha en  drömfri natt nån gång...

OOh MÅSTE BERÄTTA! fick ett paket igår ♥ av min BÄSTASTE BÄSTE Linda åh min lilla underbara pussunge!!
Du anar inte hur mycket det betydde för mig♥! jag har inte vågat öppna choklade än då jag vill behålla dom för alltid.. undrar om jag kan plombera dom och ha dom som prydnad?? :P


I Love you more than words can say! you mean the world to me! You are my best mate. Thank you for beeing in my life ♥ x x x

Kommentarer:

1 Linda:

skriven



Ooooo INTRESSANT honey!!!

Nu vill jag analysera drömmarna dina!!!

:) dock inte skoj att Ex john är med i dina drömmar :S men kan ju betyda att du bearbetar klart ditt förflutna.. O de blandas ju med G... för att du bor med honom nu... aja så skumt med drömmar hur de kan blandas nu tid o dåtid :)



Snabbt gick de till UK iaf bra att veta :)



Love you Min Bästis :) x x x x x

2 Evey:

skriven

det e bara att analysera det! du får gärna skriva vad du hittade alltid intressant :D



x x x x x

Kommentera här: