Fartfyllda äventyr..

For ju ner till London och spenderade 5 dagar där.. det va ju både lite upp och ner..
Charli kom över oxå det va fint.. 2 år sen nästan 3 sen jag såg na sist :)

Torsdagen spenderade jag med att kolla på film :) vi hyrde Guardians of Ga'Hoole

Bryr mig inte ett skvatt om va folk tyckte om den! Jag tyckte den va helt fantastisk!! läskig, sorlig, spännande, rolig YOU NAME IT!!

Sen hyrde vi en annan film som hette The Way Back de va en sann historia

Gustav Skarsgård va med i den oxå :) så man fick va lite patriotisk! ^^

Kul och se han göra debut i Amerikanska filmer och kanske ( hoppas jag iaf) att han blir större än sin kassa bror Alexander..  För en bra skådis det va han allt! iaf i denna film..

 

Fredagen: Bestod av att vi for på London Zoo och se alla söta djur ^^ det va skojjsigt! dom osynliga tigrarna va bäst hehe ;D ( hoppas på bilder sen då Johns kamera gick sönder (>__<)

Lördagen: Charli kom rätt tidigt så vi for och hämtade upp henne och sen lät henne dumpa hennes saker på vårt hotel sen va planen att dra till China town och Camden town men det sket sig hahaha

vi fastnade på en krog som hette Slug and lettuce och där drack vi kall god japansk öl mmm nom nom och vart solbränd på 1 sida hahahaha jag för skojjig ut! sen gick det bara utför.. J vart KALAS Packad lol och drog hem och sov medans jag och charli partade vidare till 5 på morgonen

Söndagen: Vi drog tidigt då charlies tåg hem gick kl 2.. och vi hade massor att göra innan dess.. :P bakis som monster drog vi först till China town där gick vi och åt Katsudon ♥ och drack Asahi ♥

 

Efter det shoppade vi lite och efter det drog vi till Camden town och slöade runt lite där och dreglade hahaha

sen va det bara och åka och lämna av henne :( det va tråkigt att säga hejdå!

sen drog jag och J hem till han och slöade med att kolla på lite filmer och jag packade om min väska för jag skulle ju fara hem nästa dag.. Vi drog till Uxbridge och inhandlade en ny telefon till mig.. ( ja jag vet jag e besatt hahaha) men den jag hade innan va kaaaaaazzzz :( och ville inte fungera så vi bytte in den mot en såhär liten Beautie :D

 

Är den inte söt så säg? och vilka grejjer det finns på den!! helt fantastik jag är KÄR ♥

Sitter och räknar ner dagarna till den 19 juni.. 44 dagar kvar så sakta men säkert så kommer dagen D! och va glad jag kommer bli då! och så mycke kramar och skratt det kommer bli! aaahhhh VILL ATT DET SKA VA NUUUU!!!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

I`m reeeading, I wanna read it with youuuuu :P

heheheh nu vart de blandning mellan förfest a`la skojjj me gardiner o läsaaaa din blogg :)



heheheh ;)



men vad var upp o ner då gummsan??? :/

Fiiiin tele du skaffa o kul helg i överigt lät de som :) Visst är gustav bra i den filmen!! Ja såg den ocks¨å för inte så länge sen



x x x

2 lisa:

skriven

vad händer den 19 juni??:)

Kommentera här: