Dryyyyyygt

Men ack så drygt det är åh va sjuk.. har haft den här jäkla förskyldningen nu i 2 veckor.. vissa dar mår jag bättre och vissa dar är det som idag.. feber och värkande kropp.. legat på soffan hela dan.. och det värsta med att ligga sjuk på soffan är skit på tvn..
har ikväll inte haft någe val än och plågas med Step up och Step up 2... och nu skulle jag så gärna vilja veta..
LINDA HUR I HELVETTE KAN DU DIGGA DESSA FILMER??!!!!!!! ha ha ha jag visste inte om jag skulle krypa upp i ett hörn och gråta eller slita av mig håret.. vad är det som är så bra med dessa filmer?? det e ju samma story bara 2 olika huvudpersoner.. först är det en kille som kommer ifrån "The getto" som kommer in på en posh skola och voila han gör succe (Klysscha noooo really??)
tvåan ja då är det hans plast syrra som nu är getto street dancer med hennes crew.. hon oxå kommer in på en skola..
i första filmen är det snubben som faller för en överklass tjej och i andra är det syrran som faller för en överklass kille..
heloooooooo deja vu nån?? och samma trams slutar ju lika dant dom båda blir woho poppis och star class A...
Nääää fy men stolt som en tupp är jag att jag faktiskt tog mig igenom dom filmerna utan att börja skära mig i armarna LOL
och nu kan jag styla om 10 dar när jag ser Linda ;) tror hon kommer bli impad av mitt storhets försök till att förstå hennes väldigt dåliga filmsmak.. dock vet jag att hon inte alls diggar min superba filmsmak.. ;D Jag vet de är inte lätt och va så cool som mig och ha min utmärkta filmsmal.. det e få som klarar av det...
Och ni som känner mig vet att 99% av allt detta är bara min underbara dryghet och att man absolut inte ska ta mig på allvar.. förutom när det kommer till närkontakt och iiiiisch kramar... Stay away im contagious!!!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Haha, ungefär lika bra som dina kassa "roliga" filmer, med 2 tjejer som ska spela killar o drar till Ibiza o blir jagad av bajskorvar!! ;)



Men jag har inte sett step up filmerna på år o dar, men jag har aldrig sagt att dom ska få någon oscar för bästa manus^^ O är inte de lika förutsägbara som alla andra underbara teen movies, 10 orsaker o hata dig ect..

Jag gillar filmerna för dansen o Musiken!!

De är ju de som de filmerna går ut på.. Skådisarna är bättre dansare än nåt annat o ska bedömas på de!! Vem bryr sig att de är klyshigt, när slutdanserna ger rysningar :)

sa jag att jag gillar, so you think you can dance också?? :)

xxxxxxxxxxx

2 mamma:

skriven

Men nu måste du bli frisk då du snart ska gå på konsert och vara pigg så du orkar med din resa.

Krya på dig <3

Kommentera här: