What to do.. what to do..

Jadu va på kurs för ungefär 2 veckor sen.. gjorde sista testet för att bli security and WOW 4 dagars av ren helvette!!! fy faen va slitsamt det var.. trodde jag skulle dö av att hjärnan skulle explodera eller att ögonen skulle ploppa ut.. O.o det va så hårt och så svårt!

MEN! nu är Level 2 of door supervision klart! och guess what ;) jag klarade det! I EFFIN PASSED IT! wohoo!! jag är nu utbildad och klar och väntar på att detta lilla kort

 

fast självklart med mitt kort (nedan) och mitt namn :P

 

 

Det är så spännande och jag har redan jobb som väntar! jag ska here it comes! jobba på The Queens Diamond Jubilee! OMG!! tror du det e spännande eller?? kommer va så knökfullt här i London och folk kommer betee sig som cepen men det gör ingen jag är så jitterig!! jag älskar när det är sånt slags drama!

Inte andra draman som nu verkar ha blivit helt bort blåst och det hålls på åh smöra och mesa sig så man blir spy färdig! jag förstår att man vill va rar och gullig mot en vän men det finns gränser!! inte smöra och gulligulla tills det näst intil blir falskt! och KONSTANT ÄR DÄR! jag blir tokig! denna persons namn poppar tamefaen upp överallt och det e så störande för personen är alltid där och skriver nå spy vidrigt smörande..

FRIENDS ARE NOT MENT TO BE KISSED IN THE ARSE!! FFS!! Tror du att eran vänskap kommer försvinna om du slutar äckla dig?? i så fall är det inte vänskap DUUUH!!

 

Aja om det inte ändras inom väldigt kort framtid kommer jag att bli tvungen att antingen rader vissa personer eller radera mitt egna konto lite här och där för att slippa bli spy färdig nästan varje dag!!

Det e ju nästintill pinsamt hur vissa beteer sig! ja jag är en bitterf*tta! men may it so be!

men jag vet dock att vänskap kan va stark och blomma vackert utan smör och falsk gullighet!!

Jag vet dock att detta kommer att trigga en hel del trams och tjaffs men de får bli värt det! detta är min blogg och jag får spy galla på vad jag vill!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Wohooo :)

Bra jobbat Honeybunny :)



x x x

2 syster:

skriven

Häftigt :D!

3 Mor:

skriven

<3 Kramar om och du är så duktig :-D

Kommentera här: