ARGH!!!

E Det nått jag hatar så e det fjompiga jävla män som går runt och betér sig som om dom va 4 år gammla!
 Minns du inte din dumma faan att det va du som dumpade mig å inte tvärtom! det va du som helt enkelt slutade höra av dig å ignorerar mina sms som ja skickar INTE JAG!!!  Att du sen ignorerar mig alla 4 gånger vi möts på stan.... *znark* mm visst jag kan oxå den leken så visst kan vi leka! inte mig emot. Jag kan säga en sak till våga du bara komma krypandes tillbaka till mig som sist! VÅGA DU BARA! du ska oxå veta att jag inte alls e lika svag som jag va då å nu blir det inge förlåtelse för din del. Jag har gett dig så många chanser och jag har tagit ditt parti jag vet inte hur många gånger för mina kompisar och sagt nej du har fel om honom han e inte sån å sen får ja se det med egna ögon att du e precis så som dom har sagt! AAARGGHHH! jag blir ju totalt jäkla galen i huvudet, jag vet inte vart ja ska ta vägen heller. Daniel e en vän som mår jäkligt dåligt din nöt han e inget jävla ragg som du tror HELA JÄVLA TIDEN!! DU ÄR/ VAR MIN KK INTE MIN POJKVÄN SLUTA FÖR GUDS SKULL Å VA SÅ JÄVLA SVARTSJUK!! om du ändå visste sanningen om hur såld jag va på dig! i ett helt jävla år snart har jag gått runt å dreglat på dig i smyg å va får jag för det? jo ett krossat hjärta! HURRAY va roligt! :/ så jag säger detta bara 1 gång! det finns inga flera chanser för dig nu! dom e slut!  Å du  Lycka till med den nya bruden! ;) hoppas hon kan ge dig allt ja inte kunde å att du självklart blir lycklig för nå annat vill ja dig inte.  Ovasett hur ond jag e på dig kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta då du har hjälp mig så otroligt mycket å det e jag så tacksam över ska du veta!.  Men jag tänker ALDRIG ta dig tillbaka. Så jag hoppas över hela mitt hjärta att du e lycklig och får allt du drömt om.



Ta Ta

Kommentera här: