Jasså??

Hehehe mm kvällen igår va ju mycket intressant måste jag ändå säga xD vart ju inte direkt som jag hade tänkt mig! det va först och främst hur mycket folk som helst på Club seven och Heaven and Hell vilket e bra då men oxå väldigt jobbigt :/ träffade många härliga vänner bla Laiza och min Miche ^^ det va kul va ganska länge sen ja träffade dom! dom ska ut ikväll oxå så jag hoppas jag får träffa dom igen. Jag undrar hur denna kväll kommer att sluta?  I have a bad feeling about this :/ jag önskar jag kunde skaka av mig den men det verkar inte som om att jag kommer att lyckas med det, en del av mig e jätte orolig att nått dåligt kommer att hända medans den andra delen säger att jag kommer få det lyckat! men det just den där klumpen i magen som oroar mig >.>  Men men hur mycket jag än skulle vilja stanna hemma så kan jag inte det då Gabbsi vill gå ut och henne vill jag gärna ha lite uppsikt över då bless her heart hon bara ser det goda i alla människor! vilket inte alltid e så lyckat!

hum.. jag har oxå fått en muskelknut stor som en tenniboll på min högra axel som gör det smärtsamt att röra på huvudet.... *suck* Dete min goda vän försökte ta bort den med lite massage vilket gjorde att smärtan gick över för ungefär sådär 5 min å nu e den tillbaka! hum.. jag tror jag sitter för mycket framför den här dumburken ^^
ooh jag fick en massa beröm för min frisyr igår vilket va roligt :) alltid uppskattande å få höra komplimanger.

Kommentera här: