rule britannia, britannia rules the world

image57


Japp Japp Japp!! då var det 23 dagar kvar tills jag ska fara till England med min lilla syster.. ska bli skönt å komma "hem" igen.. :) har saknat England ända sen jag kom hem därifrån.. Ska bli så fantastiskt att komma härifrån och slippa allt för ett tag! bara få försvinna för hela 8 dagar och bara vara.. aaahh sweet sweet sweeeet!! och ÄNTLIGEN riktig Guiness ååååh *O*  YUM YUM YUM!!!!  och det bästa är att jag ska få se Paul Young live!! HOLY CRAP! kan det bli bättre?? xD *svävar runt på pinky clouds*  det e som 2 drömmar slår in på en och samma gång.. ^^ synd bara att min tredje dröm inte kunde slå in oxå.. men men han var väl inte "the one" för mig som synd är.. men men det e ju bara å bita ihop tyvärr e det ju såå.. Men nu får det ialf vara nog, inge mera kärlek för min del!!  Love is a curse och jag har inte tatuerat in det på kroppen för ingenting ;)

Men lite skojj e aldrig fel å ha så ENGLAND HERE I COME!!

 

# God save our gracious Queen
Long live our noble Queen,
God save the Queen:
Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us:
God save the Queen.          

O Lord, our God, arise,
Scatter thine enemies,
And make them fall:
Confound their politics,
Frustrate their knavish tricks,
On thee our hopes we fix:
God save us all.

         Thy choicest gifts in store,
On her be pleased to pour;
Long may she reign:
May she defend our laws,
And ever give us cause
To sing with heart and voice #


image56

Kommentera här: