Underligt måste jag säga...

Jadu människor e allt bra märkliga måste jag säga! man tror man känner en person men sen visar det sig att allt var en lögn. Det jag mest e nyfiken på e hur en människa kan se mig rakt i ögonen och ljuga?! det förstår jag inte, har man ingen skam i kroppen? Folk som känner mig vet att jag e urkass å då menar jag verkligen urkass på å ljuga, och för det andra så har jag inte minnet  för det heller så jag säger saker rent ut istället och tar hellre det som kommer med det än att ens försöka ljuga!.  Men nu e då frågan vad mer har denna person ljugit om? e jag inte sån bra vän till denna person som jag tror?  och inte kan jag fråga heller då jag vet inte vet om jag får ett rent svar eller om jag får en lögn till smälld i ansiktet?  jadu knivig situation e vad detta är.. bäst e det nog å bara låta det va och ta allt denna person säger med en nypa salt!.

Nu e våren äntligen här i östersund och nästan all snö har smällt bort, och solen skiner och det e så underbart härligt! :) Konstigt nog det här med våren e just att jag inte har fått nå riktiga sådana dära "vårkänslor" när man svävar runt på rosa fluffiga moln och e sådär ny kär å mysig... kanske e det för att jag fortfarande e singel och att jag fick nobben av herr smexy :(

Undrar vad ödet har för nyck för mig då kärlekslivet mitt går jämt åt skogen.. e det mina killar jag väljer som e för fina för mig? eller e det tvärtom?  Jag vet att "HAN" just han the one finns där ute för mig och jag önska ju att han kunde titta fram snarast så jag slipper va ensam och singel... vem vet kanske finner jag honom nu i england? problemet e ju just det att man inte hinner då jag bara e borta i 9 dar...

ha ha hade en sån underlig konversation i lördas under Senseis födelsedags middag med en gemensam bekant till oss, ha ha den mannen har stora problem och släppa samtals ämnen måste jag säga... Vi kom in på allt mellan Dinosarier till perversitet och ja djur på skansen till hästar... och jag kan säga att det slutade inte efter vi suttit hemma hos mig heller en timma utan det kom mail och mail och mail och nu snackar jag inte om sådär en 4 -5 rader långa utan kanske 2 hela A4 sidor som jag var tvungen och svara på.. hahaha jag tror jag aldrig nånsin har skrivit så långa och så mycket mail i hela mitt liv som jag har gjort nu sen i lördas :P
Han e en riktigt charmknutte den där mannen men VÄLDIGT knepig men kul e väl det?
annorlunda e alltid bra ^^

Kommentera här: