Kärlekens Offer...

Att kärlek e både vackert och smärtsamt vet ju alla, eller ja alla som upplevt kärlek och oxå upplevt att förlora den..
Att Kärlek är så viktigt för människor e nog nått jag aldrig kommer att förstå riktigt.. Man träffar nån och man faller pladask och hela ens existens svävar runt på små fluffiga pink clouds och inget i hela världen kan nå dig!.
Men sen kommer den dagen då allt vänder å dem härliga fjärillarna i magen försvunnit och det härliga pirret man kännt finns inte längre kvar, och det känns som om hela hjärtat har gått sönder så hårt att det aldrig kommer att läka igen. Man lovar sig själv att aldrig aldrig ska jag tillåta mig att känna såhär igen, även fast det kanske är du som varit tvungen och gjort slut på det hela!!.. En människa som blivit dumpad ska veta att det e lika smärtsamt för den personen som dumpar som den som blivit dumpad! tro det eller ej men så e det.. Det e aldrig lätt å krossa nåns stackars hjärta och behöva säga dem orden...  Jag har gått igenom dem båda, jag har både dumpat och blivit dumpad å det e nog en av dem jobbigaste stunderna i ens liv.. Jaa förutom när man förlorar nån nära och kär person som gått bort..  Och det värsta är att när ens nära vän blivit dumpad eller har dumpad ens partner att man vet inte riktigt vad man ska säga eller göra för att inte framstå som nån ärkenöt eller nått jäkla smartass som tror man vet allt om kärlek å allt det där, utan allt man kan göra e att bara finnas där och lyssna och kanske komma med nå bra förslag som kan underlätta för den stackars krossade personen...

Varför ska kärlek igentligen vara så komplicerad? å varför när man väl hittat nån tror man att allt e så himmla bra och man släpper allt! och struntar i varningsklockorna tills den dagen kommer då det är försent??

Jag hoppas du förstår mig när jag säger till dig att du har inte gjort någe fel!!, Jag hoppas att ditt dåliga samvete slutar och att du förstår att det var för det bästa! Bäst å göra det nu än å dra ut på det så ni både mår dåligt längre i ett förhållande som bara e ensidigt!!..

Love is a Curse we all know that!! But the best thing is too lissten to your heart, and what it tells you! it is the right way! how hard it may be. Remember you have to think about you and your feelings first!!..
Never ever should you let your self come in second hand.

Kommentera här: