Förvirring på hög nivå...

Att jag lätt blir förvirrad är ingen nyhet, det vet alla!! men ibland e det inge roligt!!
att det först är så att han e varm och mysig, och sen helt plötsligt kall!! då e det inte så konstigt att man blir förundrad.. och då sen när man väl struntar i det och fortsätter och låtsas som ingenting så kommer han igen sen och visar värme och då e det ju klart man visar tillbaka och kvällen e perfekt.. men sen dan efter kommer den där kallheten fram igen och då e det fasen inte så konstigt att man blir förvirrad och man undrar om man gjort någe fel.. Visst man kan inte rå för sina känslor.. det e helt onormalt och kunna bestämma hur man ska känna med hjärtat sitt...

Att det är så som det sägs att Hjärnan och hjärtat e dem bittraste fiender e ju nästan en självklarhet.. hur konstigt det än må låta så stämmer det ju.. Hjärnan e den som e mest realistisk och vet vad man ska göra å inte, medans hjärtat e uppe i det blå och handlar först och tänker sen ^^  och bestämmer då hjärnan att nej den människan e inget å ha så bestämmer sig då hjärtat att joo det e han!! hehe ibland undrar jag om det e bara för å jävlas :D

men sen vet vi ju alla att om det skulle skita sig att det gör så ont så ont i hjärtat medans hjärnan säger " I told u so"
och likt förbannat så lär hjärtat sig aldrig utan gång på gång begår samma misstag och får det krasat...

varför e det så??

var i dag över och pratade lite med min tatuerare om min tattoo jag vill göra.. :) jag älskar att jag snart fyller år.. då får jag oftast pengar så jag kan tatuera mig.. då Okaasan då inte tycker om det så vet hon hur mycket det betyder för mig å låter mig då få en ny hihi.. fast Okaasan min ska igentligen inte yttra sig då hon faktiskt har 3 st själv :P
och jag har visserligen 12 nu.. men hon vet att jag ska göra många många till och det e ju bara å ta för jag bor inte hemma och jag e faktiskt myndig ;)  I dag bjöd hon mig på god Thai mat som hon gjort.. det va mumsigt  ^^

Dock vart inte mina smaklökar lika svimfärdiga som dom blir när jag får UNDERBAR GOD japansk mat :P men men det e ju trots allt 2 helt olika maträtter ifrån 2 helt olika land.. även fast dem båda e från asien xD

Nää nu ska jag tassa iväg till min Granne..

Ta Ta

Kommentera här: