Vad är det för fel på människor??!!!

Alltså jag visste inte vart jag skulle ta vägen inatt.. J hörde av sig och frågade om jag ville ha sällskap och självplågare som jag är sa ju då självklart JA ( förlåt frugan jag vet att du kommer mörda mig långsamt nu när du får reda på detta) men jag tänkte att det blir som en bra avslutning för oss 2.. och haha de vart det.. jag gick och la mig på soffan... kände bara ett sån ohehört starkt avsky för den mannen.. som han har sårat mig tänkte jag för mig att bara denna natt sen kan han  dra nånstans där solen inte skiner.. och jag frågade honom OMG.. jag frågade honom och sa såhär ; Du är inte lite knasig du.. vadå svarar han.. ja du tycker inte detta är lite awkward sådär? vadå? menar han.. Ja du nobbar mig och nu vill du sova med mig?? varpå han svarar.. Jamen måste man göra nånting med varandra bara för att man sover tillsammans?  NÄÄ DIN DUMMA FAAN!! men du kan ju inte gå åh krossa nåns hjärta och sen låtsas att vi är bra vänner och sover tillsammans eller hur?? ARGH blir så jävla less på sådana dära nonchalanta männ..tror att det e lugnt att krossa nåns stackars lilla hjärta och sen bara Nä men vadå?! vi är ju vänner eller hur?? och vänner kan ju sova tillsammans eller hur?? HELL TO THE FUCKING NO säger jag bara.. Så jag gick och la mig på soffan och sov som en gud :D hahaha tror det var nån som vart lite chockad när han vaknade i morse och märkte att jag inte låg i sängen ;D Vilken jävla dumfaan alltså..trodde han på det själv eller?? lite jävla självrespekt har jag ialf.. även fast det kanske inte märks alltid.. Aja gjort e gjort nu.. och jag kan faktiskt erkänna att den här natten var det jag behövde för jag är inte alls lika arg på honom och jag vill absolut inte ha honom heller.. Utan jag ska njuta av sommaren singel och lycklig.. på så sätt kan inte komma åt och krossa mitt hjärta igen...
Nu får det vara nog med sånt här trams.. Singel is the shit!! och jag har ju D så jag får ju det jag behöver ho ho ho ;D


Kommentera här: