men suuuuck!!!

Att Röd hårfärg ska vara så jädrans svårt å få bort.. det finns inte på kartan alltså... Ja jo det e klart det e lätt å få bort om man använder sig av svart hårfärg.. och visst det är lockande och gå tillbaka till svart men jag vill inte.. jag vill vara ljus på sommaren.. för svart hårfärg när det e sommar är inte skönt.. hahaha känns som om hjärnan min kokar över...  men som jag ser ut nu i skallen så känns det nästan övervägande... jag har eld orange... lite rosa där.. lite rött där ... lila.. brunt.. gult.. jaa jag ser ut som en jäkla regnbåge i skallen!! Fattar inte hur det kunde gå till.. Som jag gjorde igår har ju funkat förr.. måste va nå fel på mitt hår alltså... för först blekte jag av det värsta av det super röda... vilket inte alls gick O.o blonderingen tog inget alls... hmm.. det brukar ju ta på mig... men istället såg jag ut som Leeloo ifrån 5 elementet.. ni vet... snor gul hårbotten och resten knall rött.. inge vidare snyggt nej.... sen la jag in en guldig ljusbrun för å dämpa det gula och jag hoppades oxå det röda.. men NEEEJ DÅÅ!!! *suck* det gick inte alls.. sen slängde jag in slingor där det rödlila var som värst för å ljusa upp dom.. erhm.. ingen bra idé.. alltså jag ser helt komplett INSANE ut... och det finns inte ens på kartan att jag visar mig ute utan mössa.. hahaha  visst hade detta varit för kanske 2-3 år sen så hade jag jublat över å ha alla dessa färger i skallen.. men på senare tid ( nu när jag är gammal och grå) så känns det inte rätt.. det känns för kan man säga ungdomligt?? jag är ingen ungdom längre.. även fast jag så gärna skulle vilja dock!! och ja jag vet jag beteer mig som en.. som jag ränner runt och festar.. men det e ju en heeelt annan story :P Nej nu känner jag lite att det e dags och kanske dämpa ner sig lite och inte stå ut så mycket... utan försöka smälta in i folkmängden.. och bli en "vanlig" .... Aja jag får pengar snart så då kan jag försöka fixa detta för såhär *skratt* kan jag bara inte se ut.. skulle ju skrämma slag på vilken stackars människa som helst.. WOHOO power to the rainbow haired people.. LOL...




Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

men för helveteeee kvinna!!! 25 är inte ´gammalt.. LOL... låter som att du är 40 +

hihi :P



håret var inte så illa..._P



xxxxxxxxxxxxx

Kommentera här: