Snart en vecka...

Jahapp ja då har jag varit här nere i snart 1 vecka.. känns både bra och dåligt... Har hemlängtan till familjen och
vännerna.. men åh andra sidan har jag ju inte hemlängtan till Östersund utan bara till mina ♥
Längtar mest till UK just nu.. hade jag haft pengar hade jag dragit dit och varit där ett tag bara för att få komma bort helt..
Jahapp ja jag kanske ska berätta om min vecka här nere då..
Onsdagen kom jag då fram hit.. Anna kom och mötte upp mig på perongen med sin vän Andreas...
Vi åkte iväg och handlade lite saker  och käkade sushi till lunch :D och sen for vi hem... fick fräsha upp mig lite och så för dom hade bestämt att vi skulle gå ut så jag fick känna lite på staden... Anna den pärlan har gett mig ett eget rum här :) och det e jätte fint och mysigt...
Sagt och gjort.. vi drack lite här hemma medans vi gjorde oss i ordning.. sen drog vi till Andreas där vart det ännu mera dricka.. och sen drog vi på harrys där det vankades ÄNNU MERA och det slutade med att Lilla Evey och Anna vart på tok för kalas.. hahahaha sen Torsdagen spenderade vi bakis som ök.. svullade allt möjligt medans vi betade av film efter film.. ^^
Fredagen då.. Pre Halloween... och vi drog ner på stan och handlade lite och letade efter nånting och ha på oss inför Halloween då... och det hittade vi :D Vikinga hjälmar WOHO! snacka om proud to be from the north!! *lol*
Lördagen var vi faktiskt inte så bakis trots att vi gick på After work på Cheers n beers och drack från 4 på eftermiddan till 2 på morgonen.. :P Anna drog på Firma party och jag la mig i soffan och betade av filmer vi köpt... sen på kvällen skulle vi höras av ifall jag ångrade mig och ville följa på ut.. vilket jag faktiskt inte kände för.. :( mådde inte så bra i skallen för att gå ut och parta och va sprallig och tjoho!...
Söndagen bestod av Pizza bakande :D det var sååååå gött så ^^ 2 master chefs under the same roof!
Måndag.. jahapp ja vi får väl se vad som kan hända idag då.. det e piss dåligt väder här nere idag :(
Miss my ♥ soooooo much... luvs yuuuu ♥

Kommentarer:

1 Mor:

skriven

Lilla gumman så långt borta :-(

Jag saknar dig massor och Östersund är ju inte längre Östersund utan mina barn. Tomt och öde...

Men jag gläds åt din glädje och att du har det bra.



STORA kramar

Mamma

2 kickan:

skriven

Hoppas du får det bra nu då lilla vännen.. och vilken tjusigt rum du fick!! :) vi missade en g3 kväll :(



Kram Kickan!

Kommentera här: