Måndags Emo

Ibland undrar jag om detta var ett misstag...  Att flytta ihop med sin bästa kompis låter lockande.. men är det verkligen så klokt? ja menar du och kompisen kanske träffar varandra varje dag och så och därför tror ni att det oxå skulle funka och bo ihop.. men jag har nu insett att det e inte samma sak...

Jag skulle faktiskt vilja dra tillbaka tiden tills innan jag flyttade ihop med min.. jag saknar det där att hon saknar mig.. eller att hon är glad åh se mig.. visst nu är det ju faktiskt så.. att min BF är arbets narkoman *skratt* och är knappt hemma ;D och när hon väl kommer hem efter ett 7-22 pass så är hon så trasig.. så man blir så ledsen inombords att man bara vill gå fram lyfta upp henne och bära henne till hennes säng och sen bädda ner na och läsa en godnatt saga.. hahha jo men det e helt seriöst det e så jag känner när jag ser henne komma hem efter en hård dag..
varför jag nu gnäller är för att jag saknar det där gulliga vi hade förut.. dom söta smsen.. eller bara ibland kunde hon skriva nå gulligt till mig på Facebook.. om hon eller jag hade rest bort.. kunde det typ stå åh snart är du hemma.. har saknat dig, eller party du och jag i morrn eller liknand.. men allt sånt där är borta nu :( nu var det länge sen hon skrev nå sånt till mig.. eller så.. känns faktiskt jätte trist..
och ibland så känns det som om hon är irriterad på mig och jag vet inte om jag riktigt törs som fråga om jag gjort nå fel.. för då kommer det en stor suck och hon fräser av Näääee jag är trött!! visst kanske är jag som är fånig må så va.. kanske är allt detta bara en ond inbillning? men jag är ju så orolig att nånting som skulle va en ekonomisk räddning för oss båda kommer sluta i katastrof..
och skulle det ske så vet jag några st människor som skulle jubla av lycka..  Jag förstår att folk inte tycker om mig.. jag skulle inte tycka om mig heller..

däremot kan jag faktiskt inte riktigt förstå dom som faktiskt gör de... alltså dom som faktiskt tycker om mig för den jag är.. dom måste va självplågare eller liknande.. för aldrig in a million years.. skulle jag vilja ha mig själv som kompis *skratt*

Aja skitsamma.. Ska bli skönt och komma bort härifrån faktiskt.. helst skulle jag vilja flytta till en liten stuga mitt ute i ingenstans där jag inte kan skämma ut mig eller såra nån.. Jag vet ju inte ens vad jag vill bli "när jag blir stor" ena sekunden vill jag flytta ner till uppsala och bo med syster.. andra sekunden vill jag flytta till england.. 3 sekunden känner jag att jag lika bra kan flytta till hammerdal och bo där mitt ute i ingenstans.. helt solo..  för jag känner verkligen att jag inte orkar mera negativitet längre.. 

jag vill känna mig behövd är det så mycket begärt?

why is it always the best time that has to go away and the bad times stay?

Kommentarer:

1 Tirja:

skriven

Det låter som vilket annat förhållande som helst det där ^^

kram!

2 Linda Sterner:

skriven

men det är ju så det är i en vardag... det kan inte alltid vara dans på rosor.. :P men du verkar ju glömma bort allt skoj vi har & alla skratt :P ja jag är lättirretérad & trött när jag har jobbat.. men de är inte så konstigt att man blir de.. 7-22 passen är tuffa, eftersom hela dan går åt. Klart man inte är miss sunshine då, men sann vänskap ska klara sånt. Men vill du flytta, så kan du ju ta upp de med mig istället för att skriva de här kanske?? & weweee sluta dramatisera, de är inte dig de är fel på, du har bara bott ensam för länge så du kanske har glömt hur de är i lag me ngnannan :) men de är upp & ner... som med allt i livet

Kommentera här: