Säg att detta bara är en mardröm?!

Allt har gått åt helvette.. jag förstår inte hur det ifrån ena sekunden då allt är underbart och som en dans på rosor... till andra sekunden då helvetett själv bryter ut.. och man helt plötsligt är hemlös och man måste göra sig av med sin älskade bästa vän i hela världen på bara några dagar... jag förstår inte alls.. O.o

Vad har man gjort för att förtjäna detta? Jag sitter nu här i soffan och kan inte sluta gråta.. jag vet att det är tragiskt.. det är bara ett djur som vissa säger.. men han är mitt djur.. han är min bebis.. min underbara älskling.. min kissekatt.. jag har haft honom sen han var en liten plutt och han är mig trogen.. även fast han har flörtats runt lite med mina vänner *fniss* men ändå.. han är min älskling och jag älskar honom över hela mitt hjärta ♥

Och i morrn kommer han att lämna mig för gott och jag vet inte om jag kommer klara av det..
Jag kommer nämligen att flytta till Göteborg och han kan inte följa med då hon jag ska bo med är pälsallergisk..
HATAR ALLERGi! det borde avskaffas säger jag bara.. hade det inte funnits hade han kunnat följa med mig..
dock hade han ju inte kunnat följa med mig till england så förr eller senare skulle denna dag komma..

Skalman Jag älskar dig min underbara lilla Demon.. du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig att glömma dig ♥



Jag önskar att jag snart vaknar och inser att allt detta bara var en hemsk dröm och att allt är som det var...
vill inte leva utan dig.. men detta är för ditt eget bästa.. nu får du ju komma hem och leka med din mor och moster.. :) och en vacker dag kommer vi träffas igen ♥

Kommentarer:

1 kickan:

skriven

Göteborg? trodde ni skulle dra till England.



Kram till dig och skalman!

Kommentera här: