urk vilken dag..

Ja huvva vilken dag det har varit idag..
Försov mig totalt idag och missade skolan.. inte bra där aj aj aj.. åkte ut till Dynghålan Lit för att ta hand om min mormor som inte mår så himmla bra... hon är mer dement än Dory ifrån Hitta Nemo.... Har varit där typ hela dan och kom hem för ett tag sen.. Alltså först och främst vill jag säga att Ni personliga assistenter ska fasen ha en Gyllende Oscar! inge skämt! fy fan va ni är duktiga! att ni orkar arbeta med det ni gör alltså.. jag har varit hos min mormor nu i typ en hel dag och jag är helt pajj i skallen efteråt.. och så min underbara Roomie som gör sånt där hela dagarna 7-22 WOW säger jag bara!! ska fasen leta upp en statyett eller liknande och ge na.. för ett sånt jobb hon gör.. och hur stark hon är både psykist och sykist är helt fashinerande!!

och så vill jag oxå säga att mitt förra inlägg Måndags Emo ska ni bara igga.. *skratt* jag är Emo på måndagar.. och då blir det depp inlägg och så.. jag ångrar inte på en fläck att jag flyttade ihop med min underbara Ängel och jag trivs som fisken i vattnet och bo med na.. ♥ måste ha varit att jag var på en mörk plats för tillfället eller att jag bara saknade henne så när hon nu varit borta i england.. ;D jag kan bli sådär extremt sällskaps sjuk när hon är borta och då blir jag Emo och deppar ihop.. är inte bra att jag fastnat så för en människa och jag skyller allt på henne för att hon är så underbar HAHAHA nu kommer jag väl åka på stryk när hon läser detta ho ho men det e de värt ;D

Hon vet att hon betyder allt för mig i hela vida världen och vi har våra upp och ner gångar.. mest upp gångar som tur är..^^ och det bästa är att hon tar mig för den jag är.. även fast jag är ett måndags Emo.. *skratt*

Tack gode gud för dig Momchi momchi säger jag... mi lavs jooooo ♥


Kommentarer:

1 kickan:

skriven

Haha.. dynghålan Lit.. rätt!

Och sen måste jag skratta samtidigt som jag säger sorry... doris från hitta nemo! :) haha!

2 Linda Sterner:

skriven

awwww :D thanks honey bunny :)

NU känns de bättre :) klart man är upp & ner i sitt humör, de är klart! & denna årstid hjälper ju inte ett smack!! men de är de som är grejjen, med best friends :) man finns kvar, när dyster humöret har släppt sitt grep & så skrattar man bort de :)



LOVE yyy, always :)

Kommentera här: