Septembers end..

Japp så var September snart slut oxå... måste erkänna att detta år gått fruktansvärt fort.. okay vissa dagar har det väl mer eller mindre känts som tuggumi under skon.. :P men så kan det vara ibland..
Jaha ja.. vad mer kan man säga?? var hos mor igår.. vi hade tråkigt och jag satt och kollade på reprisen av MTV VMA... och när P!nk kom upp och gjorde sitt uppträdande ville jag visa mor lilla.. och såg jag det lös en liten glödlampa ovanför min mors huvud.. *PLING*
uh oh vad är det nu som dykt upp där inne tänkte jag.. och hon kläcker ur sig.. Den där frisyren skulle passa dig...
och sagt och gjort vi drog fram hennes klipp grejjer och en pall jag kunde sitta på.. och håret föll och timmarna gick.. jeezus... trodde väl aldrig jag hade så mycket hår på skallen men det hade jag visst :P och jaa.. detta vart resultatet..


 

Måste säga att jag älskar min nya frisyr och känner mig så friiii.. fri fri fri!!!

inget 10 ton hår som tynger ner.. :D och som Linda säger.. denna frisyr passar bättre in på min personlighet och min stil.. och i morrn ska jag till Vickan så ska vi färga och leka lite hi hi kommer bli så kul så kul så... ^^

haha min mor gick så klart loss med kameran efteråt.. och vi fick till en bild som jag personligen tycker jag är väldans lik Brigitte Nielsen hahaha tycker inte ni det?? ;D (okay ni får ju tänka dig mig 30 kg smalare lol )

 

 

Kommentarer:

1 Kickan:

skriven

-Ja,vi vet redan att du är super snygg! och det har jag ALLTID sagt också!



Kram till dig!

2 Julia:

skriven

ASSNYGGT! Modigt av dig! :O Sjukt sexigt! När kommer jag hitta en flickvän med den frisyren!? Kram

Kommentera här: