tick tack.. tick tack..tick tack..

Sitter och tittar på Moulin Rouge och tänker för mig själv.. kärlek är inte lätt.. och visst är det så.. alla vet det..
Och svårare är det när hela ens kropp och själ skriker efter närhet och ömhet.. Jag känner i mitt hjärta och själ att jag inget hellre vill än åh få känna den där tryggheten och känslan från en man som ser på dig och lyser av kärlek och stolthet.. En "landlord" på en av dem lokala pubarna.. har en dotter på snart 8 månader som heter Alexandra.. och igår när jag va där och tog mig en afterwork öl.. ville hon komma upp och sitta i min famn.. och jag kände att en sån här liten sparvel skulle jag inte tacka nej till.. ju mer tiden går nu känner jag tyvärr att min biologiska klocka börjar ticka mer och mer.. INTE BRA ALLS!!!  jag känner att jag är redo att stadga mig och skaffa mig en trygg och mysig framtid som fru och mor.. tror inte jag skulle bli en allt för dålig fru och mor hehe :P
För jag har märkt nu att jag ledsnar mer och mer på utelivet och resa runt i världen lockar inte längre..
utan det som lockar är familj.. :/ men hur ska det gå till då jag hela tiden blir dissad av varenda jäkla man jag träffar O.o jag förstår inte alls hur det kan va så svårt och tycka om mig och vilja behålla mig?! men men strunt samma..
jag behöver koncentrera mig på jobbet och spara pengar.. för om planerna går som dom ska så drar jag utomlands i Januari med en kompis...



A life goes by. Romantic dreams must die,So I bid mine goodbye!






#

Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
I want to vanish inside your kiss
Every day i'm loving you more than this
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

Chorus:
Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song I'll be there by your side
Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you until the end of time

Chorus

Oh, come what may, come what may
I will love you, I will love you
Suddenly the world seems such a perfect place
#

Kommentarer:

1 Tirja:

skriven

<3 Förstår inte heller varför ingen fastnar, men jag tror det kommer när du minst anar det, och du är väl inte så gammal än?

Du är ju en helt underbar tjej <3

2 Linda Sterner:

skriven

när inte längre letar efter kärlek kommer det att dyka upp ;)



x x x

3 Sofie:

skriven

Jag tycker om dig och vill behålla dig..! <3 Vet inte om det skulle hjälpa dock.. ;p

Miss ya sweetiepie! Pöss!

Kommentera här: