Closer to the End..

16 dagar kvar tills 2010 e över och det e nästan så man blir lite nervös av bara tanken.. Detta år har både varit bra och dåligt men Nästa år vem vet vad det kommer innehålla för en?!
Kan ju antingen gå som detta år lite av både och.. eller totalt katastrof eller alla mina drömmar slår in..
2010 för mig har varit stormigt.. Flyttade permanent ifrån Sverige till England och har nu bott här i 9 månader..
det betyder att jag snart har bott ifrån mina vänner och familj i snart 1 år.. Inte konstigt att jag saknar dom som en tok! Man inser faktiskt inte det goda när man har det rätt fram i ansiktet förns man saknar dom så..
Jag Saknar allt i mitt gammla liv.. jag saknar mysiga Fika nätter med Zandra.. jag saknar mina mysiga kvällar med Linda el bara våra party party helger.. jag tror inte jag insåg då hur bra jag igentligen hade det förns nu när jag inte har det alls längre.. Visst mina vänner här i UK e roliga och vi har fina stunder tillsammans men det kommer aldrig att bli detsamma som med mina Gosemonster jag har hemma i Östersund!
2010 gav mig oxå mitt livs kärlek! Nåt jag har väntat på hela mitt liv.. John ♥
Aldrig trodde jag väl att min största önskan nånsin skulle slå in att jag hitta en karl som e så fin som han!
Affimering hjälper hahaha
Nä men skämt åt sido här.. han e verkligen allt och lite till.. Han e lite ruff i kanterna sådär och har sår i själen precis som jag.. och han e den enda som stått ut med mig och mina fasoner ( förutom mina vänner då :) ska inte glömma dom! ) Men en pojkvän e annorlunda det vet alla.. Det konstiga är bara att vi har inte haft det lätt en enda gång under våra 6 månader som vi varit tillsammans.. vi har bara haft motgångar konstant så Hoppas hoppas hoppas att 2011 bringar oss tur.. Turen att hitta en Lägenhet så vi äntligen kan spendera våra liv tillsammans som Sambos och vem vet i framtiden kanske en förlovning och Giftermål!
Gudarna ska veta hur mycket jag saknar Alla där hemma i Östersund! Om ni bara visste hur underbara och fina ni är ♥ och hur mycket jag verkligen tycker om er alla!!
Och må 2011 Ge er allt ni nånsin önskat er :)
Lavs yuuuu all!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

OOoooo JISSES 2010 var verkligen...

hmm.. Unikt!!

allt hände!!



Men klart du ska få allt de du önskar med din karl honeybunny, sen ska vi träffas mera nästa år <3

Så fort du också får jobb, o ni har gosat in er i en ny lgh o hittat vardagen med varandra, ska vi ha heeela helger någon helg i månad eller i alla fall varannan!!

De ska bli traditon!!!



x x x

2 Linda:

skriven

O vi alla här MISSES and LOVES u loads



x x x x x x x x x

Kommentera här: