drömmar

Okay jag har varit effektiv som tusan idag :D
och yesss.. jag var på ruskigt dåligt humör igår hehe sorry för det.. men jag blir bara så leij när folk ska konstant bitcha om vad jag skriver på min blogg... :/ jag tycker som att ja kan få skriva och tycka som jag vill.. men men strunt samma.. Vaknade runt halv 11 idag och kände mig väl inte direkt utvilad sov så himla konstigt inatt...
orolig i själen och i huvudet... Satte igång och städade här hemma.. ska ju va fint när Anna kommer hem :D
har oxå tagit ner alla julsaker så nu vet man att det är över på riktigt.. så skönt så skönt så! så nu kan man säga att jag välkomnar våren med öppet hjärta.. är less på vintern nu så jag skulle kunna spy!
längtar bort till värme men vem gör inte det hu? :P en vit sandstrand med turkost hav.. solens värmande sken som steker ens frusna kropp. Mm det e grejer de ^^


Nää man kanske ska diska det man skitat ner nu medans man lagat middag!
vart hajfilé med coscous.. och grönsaker med lite kladd sådär nom nom vart mumsigt!

Önskar jag var där just nu ( pekar på bilden nedanför)



Kommentarer:

1 systermednyblogg:

skriven

Åh fyyyyyy vad härligt det ser ut :O

Kommentera här: