Good Luck! and Bad Luck!

Jaha ja.. jo men visst tog jag segern ut i förskott och ledsen på ögat vart jag faktiskt.. fick nobben ifrån jobbet jag sökt.. dom hade redan anställt en tjej som åker dit redan på torsdag.. :( *snyft*
fick dock en massa andra jobb jag kunde söka på.. bla ett i Milan... vart sjutton ligger Milan?? kanske borde googla upp de.. hehe

annars så fanns det massor av både Nanny och au pair jobb... inte direkt nåt jag skulle vilja jobba med.. men tar det mig till england så antar jag att jag inte har nå direkt val eller kan va petig med jobb... vi får se vart jag bestämmer mig för att dra.. de där i Milan lät ju faktiskt rätt trevligt och som jag förstått det så är det varmt där :D och det betyder INGEN SNÖ! woho!!

Anna och hennes kompis Kattis drog på ullared idag och Anna köpte 2 presenter till lilla mig.. hon måste ha känt på sig att jag va ledsen.. för glad vart jag av presenterna hon gav mig...

                                      Kolla :D :D ( tror hon känner mig allt för väl hehe)


Japp hon köpte ett LapTop skin i hello kitty åt mig :D
för alla som känner mig vet ju att jag är ett stort fan av den lilla japanska kisse katten... :P
och efter lite knep och knåp fick jag den att passa som en smäck..
så nu är min lille dator så vacker så ♥


    





Och sen fick jag en Reflex väst :D :D
så jag syns i mörkret på mornarna påväg till stallet..
och på väg hem ifrån stallet...
båda tillfällerna är det ju bäckmörkt på den lilla vägen mellan busshåll platsen och stallet då det inte finns nå lampor eller belysning överhuvud taget.. O.o skumt eller hur?!




japp så nu lär jag deffo synas i mörkret :D
tack snälla Anna för presenterna ♥

Kommentera här: